هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم/ برای موفقیت به قهرمانی آسیا آمدیم


ساعت: 14:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813722

مربی تیم هندبال نوجوانان دختر ایران می گوید که تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا هیچ تیمی را دست کم نمی گیرد و برای کسب بهترین عملکرد پا به این رویداد گذاشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهسا معتمدی مربی تیم ملی هندبال دختران ایران درباره شرایط تیم ملی قبل از اولین بازی مقابل قزاقستان در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا گفت: چهار مرحله از یک اردوی آماده سازی را پشت سر گذاشتیم و روی تکنیک و تاکتیک بازیکنان کار کردیم. و تربیت بدنی.در مرحله آخر اردو نقاط ضعف را شناسایی و رفع و نقاط قوت را تقویت کردیم.

وی افزود: خوشبختانه بازیکنان در شرایط خوبی هستند و مصدومیت بدنی ندارند. امیدوارم در نهایت بهترین نتایج را کسب کنیم.

مربی تیم هندبال نوجوانان کشور درباره حریفان ایران در این رقابت ها گفت: هیچ رقیبی را دست کم نمی گیریم، چون می دانیم که برای برد وارد میدان می شوند. هم سعی می کنیم با بهترین عملکرد مقابل رقبای خود نتایج خوبی کسب کنیم.

معتمدی در پایان خاطرنشان کرد: کره جنوبی یکی از تیم های رزمی آسیا در آستانه مسابقات کنار رفت اما ازبکستان و قزاقستان جزو رقبای اصلی ما هستند و همیشه در همه رده های سنی حتی بزرگسالان جزو حریفان اصلی هستند. ما هستیم. هند نیز نسبت به گذشته پیشرفت کرده و سطح هندبال این تیم بالا رفته و می تواند یکی از رقبای ما باشد. باید مقابل همه تیم ها قوی باشیم و هیچ تیمی را دست کم نگیریم تا به نتیجه مطلوب برسیم. هیچ تیمی شکست نخورده است و همه برای گرفتن دو امتیاز تلاش می کنند ما نیز باید تمام انرژی خود را به کار بگیریم تا در هر بازی به یک نتیجه خوب برسیم.

انتهای پیام*/

دیدگاهتان را بنویسید