باید برای پیروزی مقابل بحرین و کویت تلاش کنیم/ برای جنگ به عربستان آمدیم

ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802502

شرایط بازی دوستانه با امروز متفاوت بود.

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: می دانیم کار بسیار سختی است اما اینجا هستیم تا برای هدفمان بجنگیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال ; مانوئل مونتویا فرناندز سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان پس از بازی با عراق گفت: امروز را با عملکرد خوبی در دفاع شروع کردیم و فکر می کنم در پایان نیمه اول خیلی خوب کارمان را به پایان رساندیم اما عراق تیم جنگنده ای است. در دقیقه 16 او کنترل بازی را در اختیار گرفت.

وی ادامه داد: حریف در بازی امروز ضدحمله خوبی انجام داد و دفاع ما را نیز بسیار خوب مورد حمله قرار داد، بنابراین بازی تا آخرین لحظه با ثبات بود اما در نهایت توانستیم در لحظات پایانی گل های عراق را کم کنیم و نتیجه مسابقه را به پایان برسانیم. خدمات . .

فرناندز گفت: همانطور که سرمربی تیم ملی عراق گفت، مدتی پیش یک بازی دوستانه با آن تیم داشتیم که تقریباً مثل امروز بود. این بازی نیز تا آخرین لحظه ادامه داشت. بازی دوستانه تجربه خوبی برای هر دو تیم بود. عراق تیم ورزشی باکیفیتی است، اگرچه شرایط بازی دوستانه با امروز متفاوت بود.

سرمربی تیم ملی هندبال در پایان گفت: موفق شدیم در سه بازی ابتدایی مرحله مقدماتی پیروز شویم اما راه و نبردهای زیادی در پیش داریم. عراق را هم بردیم و باید تلاش کنیم بحرین و کویت را ببریم. می دانیم که این کار بسیار سختی است، اما اینجا هستیم تا برای هدف خود بجنگیم. ما اینجا هستیم تا بجنگیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید