در بازی های بحرین تلاش می کنیم عنوان نایب قهرمانی تیم ملی را حفظ کنیم

ساعت: 13:09
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786356

سرمربی تیم پارادوکس جوانان گفت: در بازی های پاراآسیایی بحرین هدف ما تکرار عنوان نایب قهرمانی تیم ملی در این مسابقات است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ باخمن رضایی سرمربی پارادوکس جوانان گفت: بهترین ورزشکاران رده سنی جوانان و نوجوانان در تیم ملی حضور دارند. در حال حاضر تیم ملی در مجموعه آفتاب انقلاب زیر نظر مربیان تمرین می کند و از شرایط فنی آنها راضی هستیم.

وی ادامه داد: هدف ما حفظ جایگاه تیم ملی قبلی در رقابت های پاراآسیایی است و تلاش می کنیم در این دوره هم عنوان دومی امارات را تکرار کنیم. در اردوها شاهد پیشرفت رکورد ملی بودیم. در طول اردوها ورزشکاران ما تمرینات خود را در استان های خود ادامه دادند تا از تمرینی که در نظر داشتیم منحرف نشوند.

رضایی افزود: تیم ملی می تواند پشتوانه خوبی برای تیم ملی در بازی های پاراآسیایی هانگجو باشد و در تیم اعزامی به چین نیز حضور داشته باشد و عملکرد موفقی داشته باشد.

سرمربی تیم ملی دو و میدانی در پایان گفت: از حمایت کادرفنی فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک تشکر و قدردانی می کنم. امیدوارم بتوانیم در مسابقات پارایزونی 2021، بازی های بحرین، با دست پر به کشور بازگردیم.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید