ما با ذهنی شکست خورده به مسابقات قهرمانی آسیا آمدیم


زمان: 00:20
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817357

مربی تیم ملی هندبال دختران ایران می گوید این تیم از همان ابتدا با ذهنی شکست خورده وارد مسابقات قهرمانی آسیا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، فاطمه محمدانی پس از پیروزی تیم ملی هندبال دختران مقابل سوریه گفت: بازیکنانم از ابتدا بازی را کنترل کردند و پیروز شدند. در پایان این مسابقات موفق شدیم برای اولین بار بدون باخت مقام اول آسیا را کسب کنیم.

مربی تیم ملی هندبال دختران ادامه داد: بازیکنانم از ابتدای تمرین با ذهنی شکست خورده وارد زمین شدند و امروز توانستند مزد زحمات خود را دریافت کنند، اردوهای منظمی داشتیم و همین امر باعث شد تا با هماهنگی 8 امتیازی کسب کنیم.

محمدانی به آمادگی بازیکنان برای حضور در جام جهانی اشاره کرد و گفت: پس از این مسابقات باید اردوهای تیم ملی را ادامه دهیم و برای جام جهانی آماده شویم. از این به بعد باید برنامه ریزی کنیم تا بازیکنان آماده باشند.

وی در پایان با ارزیابی از زحمات رئیس فدراسیون هندبال افزود: در نهایت باید از دکتر پاکدل رئیس فدراسیون و خانم دگانی نایب رئیس بانوان به خاطر حمایت از دختران تشکر کنم. همچنین باید از آقای اکبرآبادی مدیر فنی و خانم رضاییان تشکر کنم که برای آماده سازی این تیم زحمت کشیدند و شاگردانم مقام اول آسیا را به عنوان عید به مردم ایران تقدیم می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید