با توجه به اهمیت مسابقات پیش رو مرخصی تحصیلی گرفتم / در مسابقات داخل سالن تمرینات ذهنی لازم را نداشتم.

ساعت: 10:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۶
کد خبر: 1803474

رکورددار پرش طول بانوان کشور گفت: متاسفانه آمادگی ذهنی برای مسابقات داخل سالن باشگاه های کشور نداشتم و نتوانستم عملکرد خوبی داشته باشم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی ؛ ریحانه مبینی رکورددار پرش طول کشور گفت: بعد از مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور تصمیم گرفتم با اراده بیشتری تمرینات خود را آغاز کنم اما با توجه به حضور دانشگاه ها فقط می توانستم روزی یک جلسه تمرین داشته باشم. به همین دلیل امسال به دلیل اهمیت مسابقات پیش رو تصمیم به مرخصی تحصیلی گرفتم تا بتوانم هر کاری که ممکن است برای تمرین انجام دهم.

وی ادامه داد: خدا را شکر تمرینات منسجم و منظمی را با مربی حرفه ای خود آغاز کردیم و تاکنون حتی یک جلسه تمرین را از دست نداده ایم. امیدوارم این تلاش بهترین نتیجه را داشته باشد.

مبینی درباره شرایط تمرینی خود گفت: منطقه آرانوبیدگل و نیزه پرتابی در سال جاری توسط شورای شهر تکمیل شد که این مزیت بزرگی برای شهرستان است. به همین دلیل شرایط تمرینی من خیلی بهتر است.

رکورددار پرش طول کشورمان تاکید کرد: در ماه های اخیر چند هفته در بوشهر و تهران اردو داشتم و تمرینات را پیگیری کردم. فدراسیون شرایط بسیار خوبی را برای رسیدن به اهداف ورزشی ام در اختیار من قرار داده است که در این راستا از زحمات همه مسئولان عالی رتبه کشور به ویژه رئیس فدراسیون قدردانی می کنم و امیدوارم بتوانم با کسب مدال های بین المللی و ارتقای رکوردهای ایران جبران کنم.

مبینی به عملکرد خود در مسابقات داخل سالن قهرمانی باشگاه های کشور اذعان داشت: متأسفانه از نظر روحی کمی آمادگی نداشتم و نتوانستم عملکرد خوبی داشته باشم اما مسابقات بی عیب و نقص بود و با افتخار در این مسابقات شرکت کردم. ”

وی در پایان گفت: چشمانم کاملا به هدفم است و هیچ چیز نمی تواند مرا از مسیری که در آن هستم دور کند. امیدوارم با تلاش خودم و عزیزانی که در این راه سخت همراهم هستند افتخارات زیادی برای کشورم به ارمغان بیاورم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید