گروه سختی در آسیا داریم اما صعود غیرممکن نیست/ امیدوارم مشکل استقلال و پرسپولیس حل شود

ساعت: 14:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801333

سرمربی سپاهان گفت: در لیگ قهرمانان آسیا گروه نسبتا سختی داریم اما صعود غیرممکن نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محرم نویدکیا سرمربی سپاهان پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت که باید تیمش را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده کند. در لیگ، در جام حذفی یا در آسیا فشار زیادی روی بازیکنان، مربیان و هواداران وجود دارد و این طبیعی است. همه کسانی که در این باشگاه ها کار می کنند از همان ابتدا می دانند که شرایط چیست و باید با آن برخورد کنند. این کار سختی است، اما برای انجام بهترین کار باید به راه خود ادامه دهید و برنامه ریزی درستی داشته باشید. ما باید امیدوار باشیم.

وی در خصوص سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا 2022 گفت: گروه نسبتاً سختی داریم اما این به معنای غیرممکن بودن صعود نیست. تیم ما ساختار خوبی دارد. باشگاه تلاش می کند میزبان را بگیرد و اگر این اتفاق بیفتد شرایط ما خیلی بهتر می شود. در گروه ما تیم های خوب و قابل احترامی حضور دارند. کار سخت. ما باید آماده و برنامه ریزی دقیق داشته باشیم.

نویدکیا درباره اینکه آیا با توجه به پرتنش مسابقات درخواستی از سوی سازمان لیگ مطرح شده است، گفت: هنوز از برنامه مطلع نیستیم، حتی نمی دانیم نیمه دوم کی شروع می شود. البته ممکن است شفاهی گفته باشند اما قطعا اعلام نشده است. با توجه به شرایط یکی دو سال اخیر با برنامه بسیار سختی پیش می رویم چون همان تیم هایی که نفرات بیشتری دارند و برنامه بهتری دارند می توانند این مرحله را به خوبی پشت سر بگذارند. اگر بخواهیم با تعداد مشخصی کار را ادامه دهیم، قطعاً با مشکل مواجه می شویم، اما اگر جایگزین داشته باشیم، فکر می کنم می توانیم خوب عمل کنیم. بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا به دلیل برنامه‌ریزی و جایگزینی خوب، می‌توانند سالی 60 بازی انجام دهند.

وی افزود: ما در حد نیاز خوب کار کردیم اما همچنان به دلیل تنش های نیم فصل دوم و برنامه باید با کادر فنی و مدیریت در مورد همه چیز صحبت کنیم تا ببینیم آیا نیاز به اضافه کردن نفر داریم یا خیر. مردم.”

سرمربی سپاهان با اشاره به عدم حضور دو تیم بزرگ تهرانی در این فصل لیگ قهرمانان آسیا گفت: می خواهم و امیدوارم مشکل استقلال و پرسپولیس حل شود تا در آینده به فوتبال کشور کمک کنند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید