امیدوارم تالو در بازی های آسیایی بدرخشد/ در هانگزو کار سختی داریم


ساعت: 09:56
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834012

یکی از اعضای تیم ملی تکواندو بانوان ابراز امیدواری کرد که این رشته در بازی های آسیایی بدرخشد.

به گزارش راه دانا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، فاطمه حیدری ملی پوش بانوان درباره شرایط اردو گفت: خدا را شکر شرایط برای اردوهای تیم ملی و هر آنچه که نیاز دارید بسیار خوب است. توسط فدراسیون ارائه شده است. شرایط اردوها بهتر از همیشه و با سطح کیفی بالاتری است. هر سه ورزشکار حاضر در اردوی تیم ملی بانوان تجربه زیادی دارند.

وی ادامه داد: چهارمین اردوی تیم ملی را در حالی سپری کردیم که برنامه های فدراسیون و مربیان تیم به خوبی دنبال می شود. امیدوارم با این برنامه ریزی و شرایط ایجاد شده ووشو در بازی های آسیایی 2022 درخشان تر از همیشه به نظر برسد.

یکی از اعضای تیم ملی تکواندو بانوان گفت: در آخرین دوره بازی های آسیایی شرکت کردم و امیدوارم در این مدت هم همین اتفاق بیفتد و با دست پر به ایران برگردیم. می دانم که کار سختی داریم، اما هر کاری که بتوانیم در این راه انجام خواهیم داد.

حیدری گفت: دو مسابقه قبل از بازی های آسیایی 2022 از تالوست جلوتر است. بازی های دانشجویی و بازی های جهانی. امیدوارم تیم های اعزامی کشورمان در این رقابت های درخشان ظاهر شوند. من شخصا در دوره قبل مسابقات دانش آموزی شرکت کردم و مدال برنز گرفتم. شرایط خوبی برای آمادگی دارم و امیدوارم در صورت اعزام به این رویداد نتایج بهتری نسبت به دوره قبل کسب کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید