بازی های آسیایی هانگزو برای ما مهمتر از المپیک است


ساعت: 13:28
تاریخ انتشار: 06/07/1401
کد خبر: 1893540

رئیس فدراسیون اسکیت گفت: بازی های آسیایی هانگزو برای ما مهمتر از المپیک است.

به گزارش خبرنگار شبکه ورزش راه دانا ؛ مجید حنارجو رئیس فدراسیون اسکیت در نشست خبری خود که در محل این فدراسیون برگزار شد، گفت: اسکیت یک خانواده است و هر رشته ای را باید ارتقا دهیم. من معتقدم وقتی یک بچه شروع به اسکیت می کند، تمام خانواده درگیر این حوزه می شوند.

وی افزود: در حال حاضر لیگ های مختلفی در بخش های مختلف در حال برگزاری است و ملی پوشان در اردو هستند تا برای مسابقات بیشتر آماده شوند. 12 رشته در اسکیت داریم که 9 رشته آن فعال است و هر رشته مواد مختلفی دارد که کار سختی است.

رئیس فدراسیون اسکیت درباره حضور این رشته در المپیک پاریس گفت: فکر می کنم برای ما مهمتر از المپیک بازی های آسیایی است که در 4 رشته در آن شرکت خواهیم کرد. خوشبختانه در سرعت و فری استایل سبکی داریم و می توان امیدوار بود که در هانگژو سکوی کسب کنیم. با تعویق یک ساله بازی های آسیایی اردوهای تیم ملی را تعطیل کرده ایم اما از هفته آینده اردوهای تیم ملی را آغاز می کنیم.

وی افزود: برای المپیک پاریس فقط در یک رشته اسکیت بورد به سهمیه می رسیم و اگر بتوانیم به آن دست پیدا کنیم خوب است چون روی آن سرمایه گذاری نکرده ایم و فقط زیرساخت های مناسب را برای آن رشته ایجاد می کنیم. با برنامه ریزی».

این دانش آموز تصریح کرد: اخیرا با فدراسیون دانش آموزی قرارداد همکاری منعقد کردیم و باید اسکیت را در همین مدارس شروع کنیم تا این رشته بیش از پیش ارتقا یابد. این مسیر توسط دوستانی از گذشته آغاز شده و ما نیز در تلاش هستیم تا آن را به شکل بهتری توسعه دهیم.

وی درباره نظر خود درباره جلسه کمیته ملی المپیک و انتخاب خسروی وفا گفت: دیروز شاهد برگزاری انتخابات بدون مشکل و حاشیه بودیم و فکر نمی کردم برگزار شود اما خوشبختانه در بهترین شرایط برگزار شد. شاهد . خسروی وفا آدم بسیار خوبی است و با توجه به تجربه و پتانسیل کاری که از او می دانیم می تواند عملکرد خوبی برای کمیته ملی المپیک داشته باشد.

وی در پایان درباره مسابقات جهانی اسکیت گفت: این بازی ها آبان ماه در آرژانتین برگزار می شود و در نظر داریم برای حضور قدرتمند در این بازی ها اردوهایی برگزار کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید