نظر ما حمایت از اعزام بانوان به بازی های آسیایی است/ ورزشکاران رکورددار به هانگزو اعزام می شوند.


ساعت: 14:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805496

دیدار رئیس مرکز مانیتورینگ تیم های ملی با تیم ملی دوچرخه سواری بانوان

رئیس مرکز مانیتورینگ تیم های ملی گفت: شرکت کنندگانی که این رکورد را به دست آورند به هانگژو اعزام خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، پیمان فهری رئیس رصدخانه تیم های ملی و سرپرست کاروان آسیایی ایران برای بازی های آسیایی هانگژو به همراه دبیر فدراسیون دوچرخه سواری پس از انجام تست های آمادگی جسمانی بانوان کشور. تیم در آکادمی کمیته ملی المپیک با اعضای تیم دیدار کرد.

پیمان فهری با ابراز خرسندی از حضور اعضای تیم ملی بانوان در دوچرخه سواری سریع و جاده ای گفت: دوچرخه سواری ایران در تاریخ نشان داده است که علیرغم فراز و نشیب هایی که با آن مواجه است، یکی از رشته هایی است که همیشه این کاری است که او انجام می دهد. «او نزدیک به رکوردهای بین المللی کار می کند و حتی مدال می گیرد.

وی گفت: نظر ما در کمیته ملی المپیک در مورد اعزام ورزشکاران به بازی های آسیایی هانگژو بسیار حمایت کننده است. یکی از ویژگی ها و لحظات خاص در ورزش شما این است که باید با یکدیگر همدردی کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

فهری با آرزوی موفقیت در مسابقات پیش روی این تیم رو به بانوان دوچرخه سوار کرد و گفت: رکوردهای شما تا خرداد ماه بررسی می شود و رقبای که تا زمانی که توانایی های مناسب خود را نشان ندهند به رکوردهای ثبت شده دست پیدا کنند قطعا به بازی های آسیایی بعدی.» ارسال خواهد شد.

فرهنگ شادنیا دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه گزارشی از نحوه آماده سازی این تیم و شرایط برگزاری اردوها ارائه کرد و از حمایت های کمیته ملی المپیک در آماده سازی تیم های ملی دوچرخه سواری در مواد مختلف، حمایت های سرکار خانم تشکر و قدردانی کرد. ساکی همچنین از معاون بانوان رئیس جمهور تمجید کرد.

محمود پرش، سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری بانوان و سایر اعضای تیم نیز در بازدید رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی ضمن اعلام حمایت همه جانبه کمیته ملی المپیک، به نیازهای سخت افزاری و نظامی اشاره کردند. همه چیز برای حل این مشکلات ممکن است.

اعضای تیم ملی دوچرخه سواری سرعت و جاده بانوان برای برپایی اردوی مشترک 15 روزه برای آمادگی بهتر برای مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی هانگژو 28 بهمن ماه به ترکیه اعزام می شوند.

پس از آن اعضای تیم سرعت قهرمانی آسیا ژوئن و تیم جاده میزبان تاجیکستان در اسفندماه به مصاف مسابقات قهرمانی آسیا خواهند رفت.

در پی بازدید رئیس مرکز مانیتورینگ تیم های ملی، اعضای تیم ملی دوچرخه سواری بانوان در اولین دیدار با صابر مهری، روانشناس ورزشی و کارشناس مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک که به تازگی به این تیم اضافه شده است، حضور یافتند. .
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید