31 رشته در کاروان بازی های آسیایی خواهیم داشت / هندبال و والیبال بانوان قطعا اعزام نمی شوند

ساعت: 15:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804520

سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی 2022 هانگژو گفت: بعید است رشته دیگری به رشته های موجود اضافه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیمان فهری، رئیس رصدخانه تیم های ملی کمیته ملی المپیک و رئیس کاروان ورزش های آسیایی هانگزو 2022 ایران گفت: 31 رشته از جمله اسکواش (زنان)، بدمینتون، تنیس (مردان) به بازی های آسیایی هانگزو اعزام می شوند. ) و ورزش سوارکاری نیز به 26 رشته قبلی اضافه شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا چند رشته به تیم بانوان اعزام می شود، گفت: بسکتبال سه به سه بانوان و بسکتبال کبدی قطعا به عنوان رشته های تیمی بانوان اعزام می شود. با توجه به جایگاه این دو رشته در آسیا، دو تیم بانوان حضور خواهند داشت.

سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی 2022 هانگژو گفت: قطعا حضور بانوان در این دوره از دوره قبل بیشتر خواهد بود و در 22 رشته بانوان اعزام می شوند. ضمن اینکه اعزام هندبال و والیبال بانوان قطعا انجام نمی شود. ستاد بازی های آسیایی اعلام کرد حضور بانوان در مسابقات هندبال و والیبال در بازی های آسیایی هفت میلیارد هزینه دارد و باید 45 نفر در هر دو رشته اعزام شوند.

فهری با اشاره به اینکه آیا امکان افزایش تعداد رشته ها وجود دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: بعید است رشته دیگری به رشته های موجود اضافه شود.

وی با بیان اینکه وضعیت برخی از فدراسیون ها تحت هدایت لیدرها نگران کننده است خاطرنشان کرد: تکلیف برخی از آنها مانند تیراندازی، تکواندو و بسکتبال تا پایان سال مشخص می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید