تیم های ملی کبدی، هندبال، والیبال و بسکتبال بانوان به بازی های آسیایی هانگژو اعزام می شوند.


ساعت: 14:51
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812524

حمایت کلی از توسعه ورزش بانوان یکی از سیاست های مهم ما است.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: تیم های ملی سه نفره بانوان در رشته های کبدی، هندبال، والیبال و بسکتبال به بازی های آسیایی هانگجو اعزام می شوند که امیدوارم با توجه به فرهنگی و فرهنگی موفق باشند. اولویت های فنی.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ; مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان این وزارتخانه گفت: ورزش کشور در سال 1401 با رویدادهای مهمی مانند بازی های المپیک ناشنوایان، یونیورسیاد دانشجویی، بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و آسیایی و پاراآسیایی مواجه شد. بازی ها در هانگژو در این میان حمایت از ورزش بانوان نیز در دستور کار قرار دارد. بنابراین اولویت حضور فرهنگی بانوان در این رویدادها نیز مورد توجه و تاکید قرار گرفت.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان همچنین بر اعزام بانوان به مسابقات بین المللی و رویکرد توجه به توسعه مسابقات قهرمانی در تمامی ساختارهای فنی و حرفه ای تاکید کرد و گفت: و تغییر رفتار مدیریتی بانوان. ورزش در سطح فدراسیون با توجه به زمان باقی مانده برای رویدادهای مختلف بین المللی، حضوری قدرتمند ایجاد کند. البته عملکرد آنها با شاخص های مختلفی ارزیابی خواهد شد.

وی با تاکید بر تداوم حمایت های وزارت ورزش و جوانان از ورزش بانوان گفت: تیم های ورزشی بانوان که پیشرفت خود را حفظ کرده اند با حمایت بازی های آسیایی و پاراآسیایی از جمله تیم های ملی کبدی، هندبال مواجه شده اند. بسکتبال به بازی های آسیایی هانگژو اعزام می شود که امیدوارم با توجه به اولویت های فرهنگی و فنی موفق باشد.

کاظمی پور در ادامه اظهار داشت: توسعه ابعاد مسابقات قهرمانی ورزش بانوان یکی از اولویت های وزارت ورزش و جوانان است و بدون شک حمایت از عرصه های مختلف ورزش بانوان ادامه خواهد داشت. چرا که ما موظفیم از فرصت های ورزش بانوان در کشور صیانت کنیم و خوشبختانه یکی از سیاست های مهم ستاد حمایت همه جانبه از توسعه ورزش بانوان است.

وی در پایان گفت: قطعا تلاش بانوان ورزشکار و تیم های ورزشی با محوریت فدراسیون ها معطوف به اعزام برترین های ورزش بانوان در قالب رویدادهای مهم بین المللی و سربلندی کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید