نشست کادرفنی بازی های آسیایی هانگژو با مسئولان فدراسیون والیبال / تمرکز داور بر حضور تیم ملی بانوان در روستا

ساعت: 12:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1792074

رئیس و نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال در نشستی با ستاد بازی های آسیایی 2022 خواستار حمایت تیم ملی والیبال بانوان برای اعزام به هانگژو شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ، جلسه ستاد مدیریت بازی های آسیایی 2022 امروز با حضور مسئولان فدراسیون والیبال در شهر هانگژو چین برگزار شد.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال، سید میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون، نصرالله سجادی مشاور ارشد رئیس کمیته ملی المپیک، پیمان فحریت و رئیس بازی ها در هانگژو در این جلسه مسئولان فدراسیون والیبال و کمیته ملی المپیک حضور داشتند.

در این دیدار داور برنامه و روند برگزاری اردوهای آماده سازی تیم ملی والیبال برای حضور در بازی های آسیایی 2022 را تشریح کرد.

پیمان فهری سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی ضمن تشریح تاریخچه این رشته ورزشی در این رقابت ها تاکید کرد: تیم های ورزشی موظفند از این پس تا زمان اعزام دقیق به آکادمی ملی المپیک چهار مرحله تست آمادگی جسمانی را انجام دهند. ورزشکاران . .

رئیس و نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال در جلسه امروز با اشاره به اهداف و برنامه های فدراسیون برای توسعه والیبال بانوان از خانواده والیبال خواستند کمیته ملی المپیک بانوان والیبال ایران را برای حضور در بازی های آسیایی حمایت کنند. .

این درخواست در حالی مطرح شد که فدراسیون والیبال به تقاضای عمومی مردم به ویژه بانوان مبنی بر عدم وجود تفاوت های جنسیتی در این رشته ورزشی و اجرای راهکار خود مبنی بر توجه بیشتر به والیبال بانوان نسبت به جذب خارجی ها پاسخ داد. مربی تیم ملی والیبال بانوان وارد عمل شدند و یکی از مهمترین اهداف فدراسیون این است که تیم ملی بانوان در سال های آینده جزو 4 تیم برتر آسیا باشد.

هانگژو چین سال آینده میزبان نوزدهمین دوره بازی های آسیایی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید