حضور فقط یک داور آسیایی در جلسه هیئت فدراسیون جهانی / دیدار رئیس فدراسیون والیبال با گراس

ساعت: 18:04
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779274

نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی والیبال روز گذشته (دوشنبه) در مقر فدراسیون در لوزان سوئیس با حضور اعضا برگزار شد و محمدرضا داورزنی تنها عضو آسیایی این نشست بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در جلسه هیات مدیره فدراسیون جهانی که 10 ساعت به طول انجامید، آری گراسا با شعار “محصول خوب برای درآمد خوب” با تمرکز بر افزایش والیبال جهان با تقویت سطح تیم های ملی به منظور افزایش هیجان و زیبایی مسابقات و جذب حداکثری تماشاگران و هواداران به این ورزش صحبت می کند.

فابیو آزودو، مدیرکل فدراسیون جهانی والیبال سپس سخنان آری گراسو را تایید کرد و گزارشی از درآمد فدراسیون جهانی و اهمیت شبکه های اجتماعی و رسانه ها در تبدیل والیبال به ورزش شماره یک جهان ارائه کرد. سپس تمامی رویدادهای سال 2021 مورد بررسی قرار گرفت و گزارش‌های کمیسیون‌های مختلف فدراسیون جهانی و پنج قاره ارائه شد.

همچنین نحوه رویدادهای سال 2022 به ویژه جام جهانی مردان و لیگ ملت های والیبال نیز تشریح و بحث شد.

دیدارهای جداگانه با آری گراسا، رئیس فدراسیون جهانی والیبال، فابیو آزودو، مدیرکل فدراسیون جهانی و آلیس، مسئول رویدادهای FIVB از جمله جلسات مهم داوری در حاشیه اجلاس سالانه فدراسیون جهانی والیبال بود. لوزان.

وی همچنین با یکی از اعضای آفریقایی فدراسیون جهانی برای تقویت همکاری های دو کشور برای برگزاری اردوهای مشترک با کشور مسلمان مراکش به ویژه در بخش بانوان و دیدار با نماینده کنفدراسیون والیبال آمریکای جنوبی برای کمک و همکاری در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان در برزیل یکی دیگر از بازی های مهم داوری در حاشیه این مسابقه بود.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال ایران و از اعضای هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال، صبح چهارشنبه به تهران بازمی گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید