حضور داور در جلسه هیئت والیبال آسیا


ساعت: 16:09
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878776

رئیس فدراسیون والیبال ایران امروز (یکشنبه، 4 تیرماه) در جلسه آنلاین هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا شرکت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نشست سالانه هیئت مدیره کنفدراسیون والیبال آسیا با حضور آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی، فابیو آزودو مدیرکل فدراسیون جهانی و مدیران ارشد اجرایی برگزار شد. FIVB و AVC و اعضای هیئت مدیره کنفدراسیون والیبال آسیا از ساعت 6:30 صبح امروز به وقت تهران در شهر مانیل فیلیپین آغاز به کار کردند.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران نیز به عنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون جهانی و عضو هیئت مدیره کنفدراسیون آسیا در این نشست حضور داشت.

داوری که برای همراهی تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت ها پیش از بازی با آمریکا به کاروان والیبال ایران در صوفیه پیوسته بود، پس از پایان بازی ایران و کانادا (شنبه شب) راهی تهران شد بلافاصله پس از ورود به تهران به صورت آنلاین. در جلسه هیئت آسیایی شرکت می کند.

بحث و تبادل نظر در مورد قراردادهای حمایتی به ویژه Word Governor، بررسی عملکرد سال گذشته در آسیا، برنامه های آسیای 2022 و 2023 و همچنین بررسی گزارش های کمیته های مختلف AVC یکی از مهم ترین برنامه های این نشست، هیئت رئیسه کنفدراسیون والیبال است که از ساعت دو تا سه (ساعت 18) برگزار شد.

داور باید شخصا در این جلسه حضور می یافت اما به دلیل طولانی شدن سفر داور به بلغارستان، رئیس فدراسیون والیبال ایران و یکی از اعضای هیئت مدیره فدراسیون جهانی به صورت آنلاین در این نشست حضور یافتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید