برگزاری جلسه کمیته مسابقات والیبال آسیا با حضور یزدان پناه


ساعت: 19:09
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810877

نشست سالانه کمیسیون مسابقات کنفدراسیون والیبال آسیا امروز (چهارشنبه 4 اسفند) با حضور مسعود یزدان پناه از اعضای ایرانی به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ریتا سوبوو، رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا در این نشست چهار ساعته با اشاره به رسالت خطیر اعضای کمیسیون در زمان شیوع بیماری گفت: باید استراتژی های خوبی برای مسابقات داشته باشیم.

رئیس کمیته مسابقات همچنین به میزبانی رویدادهای 2021 و به ویژه مشکلات میزبانی ژاپن در مسابقات قهرمانی مردان آسیا اشاره کرد.

سال گذشته یرمک، رئیس کمیته کنترل مسابقات باشگاه های مردان و زنان آسیا که به عنوان یکی از ناظران فنی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در تهران حضور داشت، به مقایسه مسابقات ایران و تایلند پرداخت.
این نشست مربوط به فعالیت های مسعود یزدان پناه در منطقه آسیای میانه است و انتخاب رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا به عنوان رئیس کمیسیون مسابقات و داوری منطقه آسیای میانه را تبریک می گوید.
پیشنهاد نماینده ایران برای افزایش تعداد بازیکنان در رده های سنی نیز در این جلسه مطرح و مطرح شد.

کمیته بازی‌های آسیایی از میزبانی ایران در دو رویداد آسیایی باشگاه‌های مردان و تیم‌های پسران آسیا حمایت کرد و به نماینده ایران این کمیسیون دستور داد تا قوانین و مقررات آسیایی را به درستی اجرا کند.
در این جلسه همچنین درباره برگزاری مسابقات والیبال در سال های 2023 و 2024 با درخواست ایران و استرالیا برای میزبانی مسابقات قهرمانی مردان آسیا بحث و تبادل نظر شد.
یزدان پناه به دلیل تجربه برگزاری مسابقات در حوزه مرکزی با برگزاری همزمان مسابقات آقایان و بانوان مخالفت کرد که با استقبال برخی اعضا مواجه شد.
موضوعات این جلسه در صورت تصویب در هیات مدیره کنفدراسیون والیبال آسیا دارای ضمانت اجرایی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید