برگزاری جلسه فنی مسابقات و جلسه داوران مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا


ساعت: 02:02
تاریخ انتشار: 1401/01/02
کد خبر: 1817002

جلسه فنی مسابقات و نشست داوران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نشست فنی مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا با حضور نمایندگان تیم های جوانان و بزرگسالان کشورهای شرکت کننده در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون هندبال آسیا ضمن خیر مقدم به تیم های شرکت کننده در این مسابقات برای تمامی شرکت کنندگان در مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت کرد. و ابراز امیدواری کرد که شرکت کنندگان از این رویداد در ایران لذت ببرند.

همچنین در این جلسه قوانین مربوط به مسابقات توسط نمایندگان فدراسیون هندبال آسیا و همچنین آیین نامه مربوط به مسابقات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان این دیدار سایر شرایط مسابقات به نمایندگان تیم های نمایندگان فدراسیون هندبال آسیا و نمایندگان فدراسیون بین المللی هندبال اعلام شد.


برگزاری جلسه قضات

جلسه داوران حاضر در مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا با حضور رئیس کمیسیون داوران هندبال آسیا، نماینده فدراسیون بین المللی هندبال و همچنین داوران مسابقات جاری برگزار شد.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر، سوالات مختلفی در زمینه داوری از سوی رئیس کمیسیون هندبال داوری آسیا و نماینده فدراسیون بین المللی هندبال به داوران حاضر اعلام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید