شرکت کوراش قهرمانی جوانان آسیا با حضور 15 تیم در مسابقات / برگزاری اولین جلسه تمرینی تیم ایران


ساعت: 14:17
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1895033

کشتی گیران تیم جوانان ایران امروز اولین تمرین خود را در تایلند محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، میزبان مسابقات قهرمانی نوجوانان کوراش آسیا، شهر چونبوری تایلند خواهد بود. رویدادی که در آن 15 کشور از جمله ایران برای کسب مدال های رنگارنگ شرکت می کنند و به رقابت می پردازند.

تیم ها امروز (یکشنبه) مورد استقبال کشور میزبان قرار می گیرند و بعدازظهر اولین تمرین خود را انجام می دهند.

طبق برنامه فردا (دوشنبه) سمینار داوری و روز سه شنبه وزن کشی برگزار می شود.

مسابقات قهرمانی جوانان آسیا کوراش به مدت 4 روز در مجموعه ورزشی دانشگاه کاتسرات به عنوان معتبرترین موسسه آموزشی تایلند برگزار می شود.

به همین منظور کوروش خسرویار مدیر فنی کنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه کوراش صبح امروز از این مجموعه بازدید کرد و کارهای مربوط به کنترل اولیه را انجام داد. وی همچنین دستوراتی را به برگزارکنندگان در مورد برخی موارد صادر کرد که نیاز به تغییر داشت.

پردیس عیدی وندی در وزن منهای 57 کیلوگرم، هادیه یزدانی در وزن منهای 63 کیلوگرم، آتوسا نمامی در وزن منهای 78 کیلوگرم، کیمیا آزموده در وزن 87+ کیلوگرم اعضای تیم دختر ایران هستند که با سرمربیگری بتول پاکرخ در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

همچنین سید حبیب مهنانی 55- کیلوگرم، مهدی کاراگش 60- کیلوگرم، امیرحسین حبیب زیارت 66- کیلوگرم، رامین احمدزاده -73 کیلوگرم، ابوالفضل عفتی ارکان -81 کیلوگرم، مرصاد احمدزاده -81 کیلوگرم، امیرمحمدی بریمانلو در 90- کیلوگرم، پوریا. مهنانی در 100- کیلوگرم، محمدرضا وحدانی در وزن 100+ کیلوگرم تیم نوجوانان پسران کوراش را تشکیل می دهند. در این تیم علی مهنان به عنوان سرمربی، امید علی کرمی و محمدعلی ترک الاصل به عنوان مربی و احمد خسرویار به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید