لیگ برتر والیبال بانوان قرعه کشی این مسابقات با حضور 10 تیم / جلسه هماهنگی به سرپرستی داور برگزار شد

زمان: 15:10
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1777176

لیست سهمیه بازیکنان ملی 1400 لیگ برتر والیبال زنان

قرعه کشی لیگ 1400 والیبال بانوان فردا (سه شنبه) با حضور نمایندگان 10 تیم و کارکنان سازمان لیگ به صورت آنلاین برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال ، لیگ برتر والیبال بانوان (جام سردار دلها) در سال 1400 با حضور 10 تیم از 13 آبان آغاز می شود.

با اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال ، مراسم قرعه کشی لیگ برتر والیبال بانوان سه شنبه 27 مهرماه از ساعت 16 با حضور نمایندگان تیم های لیگ برتر به صورت آنلاین برگزار می شود.

تیم های پیکان ، جوانان زرتشتی یزد ، مس رفسنجان ، مشهد مدرن ، صخره اصفهان ، ستارگان فارس ، ذوب آهن ، باراژ ضروری کاشان ، سایپا و شهرداری ورامین 10 تیم حاضر در این مسابقات هستند.

دور مقدماتی لیگ برتر 1400 بانوان به صورت گروهی (سفر دو طرفه) برگزار می شود.

* برگزاری جلسه هماهنگی لیگ برتر والیبال ویژه بانوان با حضور نمایندگان فدراسیون

نشست هماهنگی لیگ برتر بانوان در سال 1400 (جام سردار دلها) به ریاست محمد رضا داورزنی داورزنی ، رئیس فدراسیون والیبال به صورت آنلاین برگزار شد.

این جلسه با حضور فریبا محمدیان ، معاون رئیس جمهور در امور زنان ، میلاد تگاوی ، دبیرکل ، وحید مرادی ، مشاور ارشد رئیس جمهور ، مهناز شادل ، مشاور رئیس جمهور زنان ، شهرام عظیمی ، رئیس لیگ ، اکرم بن یامین و لیلا متبیان ، اعضای لیگ. ، و مریم سادات هاشمی. سایپا) ، نیلوفرشریدی (پیکان) ، فریبا صادقی (ذوب آهن) ، فرزانه شبانه حمسه (کاشان با اسانس) ، سعیده جعفری (صخره اصفهان) ، شیدایی سلیحانی (مانیا سلیشانی) ، آسیه کوم فتوحی (جوانان زرتشتی یزد) و پرهیزگار (فارسی) Stars) ، سرمربیان 9 تیم لیگ برتر ، به صورت آنلاین در این مسابقه شرکت کردند.

در ابتدای جلسه شهرام عظیمی رئیس سازمان لیگ ضمن خوشامدگویی به حضار ، از هدف فدراسیون برای ارتقاء سطح والیبال بانوان نام برد و از تیم های حاضر در لیگ سال گذشته به دلیل همکاری در شرایط سخت تاج تشکر کرد. به

نایب رئیس بانوان در سخنرانی خود گفت که هدف اصلی لیگ رشد و پیشرفت هرچه بیشتر و نزدیک شدن به سطح جهانی والیبال بانوان ، آموزش و معرفی بازیکنان تکنیکی و توانمند در تیم های ملی است. آنها از لیگ های خارجی ابراز رضایت کردند و این را نشانه رشد والیبال ایران در جهان دانستند.

تاکید بر حضور مربیان و تحلیلگران بدنساز در تیم های لیگ برتر یکی از موضوعات اصلی سخنرانی محمدیان در این نشست بود.

سپس وحید مرادی ، مشاور ارشد رئیس فدراسیون ، ضمن تبریک به باشگاه سایپا برای کسب مقام چهارم در مسابقات قهرمانی باشگاه های زنان آسیا ، در بیانیه ای کوتاه اظهار داشت که توسعه کمی و کیفی تیم های ملی بانوان و سرمایه گذاری در این بخش از اولویت های فدراسیون

در این جلسه نحوه برگزاری لیگ مصاحبه شد و هریک از حاضران علاوه بر اعلام نظرات و پیشنهادات خود ، نگرانی ها و مشکلات خود را در زمینه توسعه والیبال بانوان با نمایندگان فدراسیون در میان گذاشتند. ، صخره اصفهان ، ستاره های فارس ، ذوب آهن ، رگبار اسانس کاشان ، سایپا تهران و شهرداری ورامین در هر دو جهت برگزار می شود.

8 تیم برتر مرحله گروهی به مرحله پلی آف صعود می کنند و در مرحله اول پلی آف 4 تیم برتر مشخص می شوند. مراحل پایانی این مسابقات با وجود امکاناتی مانند نظارت تصویری و تیم VIS ، در شرایط نزدیک به جام جهانی در تهران و در سالن فدراسیون والیبال برگزار می شود.

همچنین به منظور سازماندهی بهتر لیگ برتر و افزایش سطح فنی این مسابقات ، تصمیم گرفته شد که هر تیم حق استفاده از حداکثر شش بازیکن تیم ملی را داشته باشد. ملاحظه عضویت در تیم ملی به مدت دو سال در سالهای 1397 ، 1398 و 1400 توسط کمیسیونی متشکل از کارشناسان اعلام می شود.

با توجه به برنامه فشرده مسابقات و لزوم پایان لیگ برتر زنان تا پایان سال 1400 و استقبال از تیم ها در مرحله پلی آف ، تصمیم گرفته شد که هر تیم یک هفته بین دو مسابقه داشته باشد و دیدارهای نهایی و مقدماتی به صورت یک بازی برگزار شد

فهرست سهمیه های بازیکنان لیگ برتر والیبال بانوان برتر 1400

پس از بررسی کارگروه فنی و با توجه به معیارهای تعیین شده ، با در نظر گرفتن سابقه خوب ، بازیکنانی که حداقل دو سال در تیم ملی در سالهای 1397 ، 1398 و 1400 عضو تیم ملی بودند در این سهمیه سهمیه بازیکنان ملی محسوب می شدند. لیگ برتر سال زنان.

Aitek سلامت، مهسا صابری، مهسا کدخدا، ندا Chamlanian، منا Ashfteh، فاطمه عنایت، الهه پورصالح، فاطمه امینی، هانیه محتشمی پور، تهمینه Dargazni، شبنم علیخانی، الهام فلاح، نگار Khahhahhhahhhahhhahhhahhahhahhhahhhahhahhahhah، هاجر Khahhahhhahhahhahhahhahh ،،، و مهتا Yahyapour 19 بازیکن در این لیست

بر این اساس ، هر باشگاه لیگ برتر می تواند حداکثر 6 بازیکن در این لیست 19 بازیکن برای حضور در لیگ برتر زنان امسال داشته باشد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید