لیگ برتر والیبال 9 شهریور; برگزاری مراسم قرعه کشی مسابقات/راه اندازی مسابقات از هفته اول مهرماه


ساعت: 16:09
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883612

مسابقات لیگ برتر والیبال مردان 1401 چهارشنبه 18 شهریورماه قرعه کشی می شود و این مسابقات از هفته اول مهرماه آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سازمان لیگ در نظر دارد سی و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان باشگاه های ایران را از هفته اول مهرماه آغاز کند.

آیین نامه اجرایی و فنی این مسابقات به باشگاه ها ابلاغ شده و تمامی مسابقات بر اساس قوانین و مقررات فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) و آخرین آیین نامه برگزاری رویدادها و رویدادهای انضباطی فدراسیون والیبال برگزار می شود. .

این دیدارها از ساعت 15:00 روز چهارشنبه برگزار می شود و تغییر تاریخ و ساعت برگزاری مسابقه به دلیل اتفاقات غیرمترقبه با موافقت کتبی دو تیم و تایید سازمان لیگ حداقل 48 ساعت قبل از شروع مسابقات امکان پذیر خواهد بود. مسابقه و یک بار در طول فصل.

جلسه هماهنگی هر مسابقه شب قبل با حضور ناظران فنی و داوری، مدیر بازی، نایب رئیس تیم میزبان، مدیر دو تیم و نماینده حراست اداره کل ورزش و ورزش برگزار می شود. جوانان.

برنامه تمرینی تیم یک روز قبل از مسابقه و با موافقت تیم میهمان بین ساعت 13 الی 18 به مدت 90 دقیقه می باشد.

در مرحله مقدماتی مسابقات دو طرفه است و در مرحله نهایی پلی آف و دو برد از سه بازی برگزار می شود.

در مرحله پلی آف تیم های 1 تا 8 برای تعیین مکان های 1 تا 8 به مصاف یکدیگر می روند و تیم های 11 تا 14 مکان های 11 تا 14 را مشخص می کنند.

شروع فصل نقل و انتقالات از یک روز پس از پایان نیم فصل اول تا یک روز قبل از شروع نیم فصل دوم است که باشگاه ها مجاز هستند حداکثر 5 بازیکن را از لیست حذف و جایگزین کنند. .

باشگاه ها باید حداکثر یک ماه قبل از شروع مسابقات دو سالن بدنسازی را طبق چک لیست ارسالی فدراسیون برای تایید و تایید ناظر لیگ معرفی کنند.

استفاده از 20 بازیکن (15 بازیکن بزرگسال، 2 بازیکن زیر 23 سال (امید)، 2 بازیکن جوانان و یک نوجوان) از قوانین فنی لیگ برتر مردان در سال 1401 می باشد، همچنین باشگاه ها می توانند حداکثر از هفت نفر بزرگسال استفاده کنند. بازیکنان لیگ برتر و دسته سال قبل که شامل بازیکنان آزاد نمی شود.

در هر مسابقه ترکیب تیم شامل 12 بازیکن بزرگسال، یک بازیکن زیر 23 سال (امید)، یک بازیکن جوان یا یک نوجوان است و در صورت نداشتن بازیکن زیر 23 سال (امید) می تواند از بازیکن جوان یا نوجوان

کادر فنی هر تیم شامل یک مربی، دو کمک مربی، یک فیزیوتراپ، یک پزشک (در مجموع 5 نفر) است که روی نیمکت حضور خواهند داشت. مربی و کمک مربی تیم ها باید حداقل دارای کارت مربیگری سطح یک بین المللی باشند. فیزیوتراپ ها و پزشکان نیز باید مورد تایید کمیسیون پزشکی فدراسیون باشند.

سازمان لیگ برای کمک به ترویج ورزش پاک با هماهنگی فدراسیون پزشکی ورزشی برای هر مسابقه از بازیکنان تست دوپینگ می گیرد.

شرایط سنی رده های سنی لیگ برتر مردان امسال به شرح زیر است:

نوجوانان، از جمله متولدین بین 11 ژانویه 2013 تا 10 ژانویه 2015.

جوانان، از جمله متولدین 11 ژانویه 2011 تا 10 ژانویه 2013.

امید شامل متولدین 20 دی 1379 لغایت 19 دی 1381 می باشد.

بزرگسالان متولد 19 دی ماه 1379 و قبل از آن

دیدگاهتان را بنویسید