لیگ برتر والیبال بانوان؛ شروع مسابقات بانوان از دهه اول مهرماه


ساعت: 10:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887297

بیست و دومین دوره لیگ برتر والیبال بانوان از دهه اول مهرماه آغاز می شود و باشگاه ها تا اول شهریورماه برای ثبت نام در سامانه ملی والیبال فرصت دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بر اساس اعلام سازمان لیگ، باشگاه ها تا اول شهریورماه مهلت دارند برای حضور در لیگ برتر والیبال بانوان سال 1401 و همچنین قرعه کشی تیم های خود را در سامانه ملی والیبال ثبت نام کنند. مراسم این مسابقات 16 شهریورماه برگزار می شود.

این مسابقات مطابق با قوانین و مقررات بین المللی است FIVB قوانین برگزاری مسابقات و سازمان انضباطی لیگ فدرال والیبال نیز اجرا خواهد شد.

ورودی باشگاه های شرکت کننده در سال جاری افزایشی نخواهد داشت و مبلغ آن در سال جاری 200 میلیون ریال است. در صورتی که باشگاه های حاضر در لیگ برتر و دسته یک مردان با تیم بانوان در لیگ برتر به میدان بروند، سه درصد از سهم 8 درصدی فدراسیون از قرارداد بازیکنان تیم مردان برخوردار خواهند شد.

مسابقات لیگ برتر بانوان جمعه ها ساعت 13 برگزار می شود و تغییر در تاریخ و ساعت بازی فقط به دلیل اتفاقات غیرمترقبه با موافقت کتبی دو تیم و تایید سازمان لیگ حداقل 48 ساعت قبل امکان پذیر است. یک بازی در طول فصل

در مرحله مقدماتی مسابقات به صورت رفت و برگشت و در مرحله نهایی به صورت پلی آف و 2 برد از 3 دیدار برگزار می شود. مرحله پلی آف بین تیم های اول تا چهارم برای تعیین رتبه های اول تا چهارم و بین تیم های رتبه های پنجم تا هشتم برای تعیین رتبه های پنجم تا هشتم خواهد بود.

فصل نقل و انتقالات لیگ برتر بانوان از یک روز پس از پایان نیم فصل اول تا یک روز مانده به شروع نیم فصل دوم خواهد بود که باشگاه ها پس از مشورت با باشگاه مجازند حداکثر 5 بازیکن را از لیست خارج کنند. و علیه بازیکنانشان

حداکثر یک ماه قبل از شروع مسابقات باشگاه باید طبق چک لیست ارسالی فدراسیون جهت بازدید و تایید ناظر سازمان لیگ دو بخش از سالن ورزشی و حداکثر 2 هفته قبل از شروع مسابقات را معرفی کند. ناظر مسابقات، ناظر داوران، داوران محلی، با نشان دادن رتبه و تماس. رسانه باشگاه باید به صورت مکتوب ارسال شود.

هر تیم حداکثر می تواند 20 بازیکن شامل 12 بازیکن بزرگسال، 2 بازیکن زیر 23 سال (امید)، 3 نفر جوانان، 3 نفر نوجوان و سهمیه ملی پوشان در هر تیم حداکثر 5 بازیکن بزرگسال، 2 بازیکن جوان و 2 نفر باشد. نوجوانان

ترکیب بازیکنان هر تیم در هر مسابقه باید شامل 11 بازیکن بزرگسال، یک بازیکن آینده دار، یک بازیکن جوانان و یک بازیکن جوانان باشد و در صورتی که تیم بازیکن زیر 23 سال نداشته باشد می تواند از بازیکن جوان یا جوان استفاده کند. . بازیکن.

ترکیب فنی تیم ها متشکل از 5 نفر (سرمربی، دو کمک مربی، یک فیزیوتراپ و یک پزشک) است.

در لیگ برتر بانوان مربی و کمک مربی تیم ها باید حداقل دارای کارت مربیگری سطح یک بین المللی باشند و تیم هایی که فیزیوتراپ و پزشک ندارند می توانند از کمک مربی دیگری با کارت سطح یک استفاده کنند.

مجری تیم شامل: سرپرست، مدیر فنی، بدنساز، مربی، تحلیلگر، روانشناس، متخصص تغذیه، ماساژ درمانگر و تدارکات خواهد بود، هیچ یک از این افراد اجازه حضور در محوطه بازی را ندارند.

برای کمک به ترویج ورزش پاک، سازمان لیگ برای هر مسابقه از بازیکنان در طول مسابقات تست دوپینگ می گیرد. تمامی اعضای تیم باید حداقل 2 دوز واکسن تزریق کرده باشند و در صورت نیاز به آزمایش در آزمایشگاه های زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی استان انجام شود.

البته با توجه به شرایط ناپایدار بیماری همه گیر کرونا، در صورت ابتلای بازیکنان به ویروس کرونا، مسابقه با حداقل 6 بازیکن سالم برگزار می شود و در شرایط حاد کرونا، فدراسیون والیبال اقدام خواهد کرد. تصمیم نهایی.

باشگاه ها تا 10 شهریورماه فرصت دارند در سامانه کشوری ثبت نام کنند و جلسه هماهنگی و قرعه کشی این مسابقات 16 شهریورماه برگزار می شود. این مسابقات از دهه اول مهرماه آغاز می شود.

شرایط سنی رده های سنی لیگ برتر بانوان به شرح زیر است:

نوجوانان، از جمله متولدین بین 11 ژانویه 2013 تا 10 ژانویه 2015.

جوانان، از جمله متولدین 11 ژانویه 2011 تا 10 ژانویه 2013.

امید شامل متولدین 20 دی 1379 لغایت 19 دی 1381 می باشد.

بزرگسالان متولد 19 دی ماه 1379 و قبل از آن

دیدگاهتان را بنویسید