دیدار داور و کیاتیپونگ در آرنهم/ با عذرخواهی رئیس فدراسیون والیبال تایلند، دبیرکل کنفدراسیون آسیا هم عذرخواهی کرد.


ساعت: 13:13
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898827

رئیس فدراسیون والیبال ایران در آرنهم هلند با دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سی و هشتمین کنگره فدراسیون جهانی والیبال همزمان با مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان بانوان از 22 تا 25 شهریور (31 شهریور تا 3 مهر) در شهر آرنهم هلند برگزار می شود.

به دعوت فدراسیون جهانی والیبال، محمدرضا داورزنی به عنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون جهانی والیبال، صبح روز دوشنبه (7 شهریور) برای شرکت در نشست هیئت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا که قرار است برگزار شود، عازم هلند شد. در حاشیه این همایش ضمن دیدار با مسئولان فدراسیون جهانی. والیبال برای شرکت در این همایش سه روزه.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال شب گذشته (سه شنبه 8 شهریور) با کیاتی پونگ، دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا دیدار و گفت و گو کرد.

جلوگیری از حضور تیم های ملی والیبال ساحلی ایران در تور سمیلا از محورهای این دیدار صمیمانه بود و دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا ضمن عذرخواهی از مشکل پیش آمده، حضور تیم های ایرانی را غیرممکن دانست. با توجه به اعتراض تیم های حاضر.

کیاتی پونگ تاکید کرد: تمامی هزینه های اعزام تیم های ایرانی و اقامت یک هفته ای در تایلند برای برگزاری اردوی تدارکاتی و چندین دیدار تدارکاتی بر عهده فدراسیون تایلند بوده است.

لازم به ذکر است که قبل از دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا کریتسادا پاناساری، عضو و هماهنگ کننده کمیته ساحلی کنفدراسیون آسیا و رئیس کمیته فنی سامیلا تور و همچنین سامپورن چایبانگ یانگ، چ. فدراسیون والیبال تایلند نامه ای جداگانه به محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران رسما ارسال کرد. آنها از تیم های ملی والیبال ساحلی ایران به دلیل حضور در تور سمیله آزاد عذرخواهی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید