بازدید معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی کبدی بانوان / تاکید بر تلاش حداکثری برای حفظ جایگاه آسیایی


ساعت: 18:43
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812162

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از کمپ ملی کبدی بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در محل تمرین تیم ملی کبدی بانوان که خود را برای حضور در بازی های آسیایی هانگجو آماده می کند حضور یافت و از نزدیک وضعیت تیم ملی را زیر نظر گرفت و گفتگو کرد. برای چند دقیقه به آنها

همچنین گزارشی از فعالیت های فدراسیون و آمادگی تیم توسط نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی و سرمربی تیم ملی کبدی بانوان ارائه شد.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان بر اهمیت حفظ مقام قهرمانی آسیا برای تیم ملی کبدی بانوان با توجه به برنامه ریزی مدون فدراسیون و کادرفنی بازی های آسیایی هانگژو تاکید کرد.

کاظمی پور همچنین لزوم تداوم رسیدگی به مسائل فرهنگی در ورزش را برای تیم های بانوان مهم دانست و با استناد به حمایت همه جانبه وزارت ورزش و جوانان از تیم های بانوان، استفاده از تمام ظرفیت فنی کبدی بانوان برای تحقق صدها برنامه فدراسیون را ضروری دانست. با هدف برگزاری اردوهای تیم ملی، بازی های تدارکاتی و همچنین اعزام آنها به اردوها و مسابقات چند جانبه با رقبای نزدیک و اصلی انجام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید