معاون توسعه ورزش های قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان: بررسی آیین نامه هیأت های ورزشی را به پایان رساندیم.


ساعت: 23:21
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1893095

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف از برگزاری مسابقات استعدادیابی برتر، توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در استان های کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید محمد پولادگر در همایش سراسری مدیران کل استان ها و روسای فدراسیون های ورزشی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و بهنر ، گفت: جلسه بسیار خوبی با حضور جناب آقای دکتر سجادی، معاونین محترم، ستاد کل، روسای فدراسیون های استانی و ورزشی برگزار کردیم.

وی افزود: زمان برگزاری این همایش بسیار مناسب بود زیرا بررسی قوانین هیات های ورزشی را به پایان رساندیم و در این جلسه نظرات همکاران، کارشناسان و روسای فدراسیون ها و اصلاحاتی را که در این جلسه مطرح کردند جمع آوری کردیم. برگزار شد و مقرر شد این آیین نامه ظرف یک هفته بررسی شود.

نایب رئیس ورزش قهرمانی و حرفه ای در ادامه با بیان اینکه بسیاری از چالش های بین ادارات و فدراسیون های مشترک ورزشی با این آیین نامه رفع می شود، گفت: این قانون مشکلات کوچکی دارد که با تبادل نظر می توان با کمترین مشکل تصویب کرد. و برآورده شد.

سید محمد پولادگر در ادامه سخنان خود توضیحاتی را در خصوص اساسنامه فدراسیون های ورزشی ارائه کرد و اظهار داشت: روسای محترم نکاتی را که مدنظر دارند بیان کرده اند که گزارشی در این زمینه تهیه خواهد شد.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه باشگاه داری گفت: همانطور که می دانید لایحه سامانه جامع باشگاه داری که مدت ها مسکوت مانده بود اکنون در کمیته فرهنگی فاز نهایی خود را می گذراند. .

معاون وزیر ورزش و جوانان در بخشی دیگر از سخنان خود از برگزاری مسابقات استعدادهای برتر ورزشی کشور در هفته ورزش و تربیت بدنی خبر داد و افزود: برگزاری این رویداد به دلیل گسترش روزافزون به تعویق افتاد. بیماری کرونا و با نظر فدراسیون پزشکی ورزشی به مناسبت هفته دولت از استعدادهای برتر ورزشی استقبال می کنیم. هدف از برگزاری این رویداد توسعه مسابقات قهرمانی و ورزش همگانی در استان های سراسر کشور است و امیدوارم این رویداد ملی در سال های آینده با شکوه بیشتری برگزار شود.

وی در خصوص ورزش قهرمانی و دفتر مشترک فدراسیون ها گفت: با توجه به اینکه در دوران پسا کرونا هستیم و حجم سفرها بسیار زیاد است، برای اولین بار هر هفته جلسات هیئت برون مرزی خود را برگزار می کنیم، بنابراین خارج از کشور. سفر را می توان به منظور سازماندهی و پیروی از قوانین انجام داد.

سید محمد پولادگر در پایان با اشاره به فعالیت گسترده در این بخش گفت: در یک سال فعالیت وزارتخانه 6 هزار و 199 نفر به رویدادهای مختلف ورزشی اعزام شدند و در حوزه ورزش بانوان نیز تمایزات زیادی وجود دارد. بسیاری از آنها برای اولین بار روز گذشته پس از 16 سال برای اولین بار در بحرین تیم ملی هندبال کشورمان موفق شد جواز حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان را به دست آورد که نتیجه بسیار ارزشمندی است. .

دیدگاهتان را بنویسید