بررسی بودجه فدراسیون مبارزه با حضور مسئولان حوزه اجتماعی و ورزشی سازمان برنامه و بودجه و وزارت ورزش و جوانان.


ساعت: 11:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855598

بودجه فدراسیون کشتی در جلسه ای با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، وزارت ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون کشتی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ در این دیدار که بعدازظهر دیروز (یکشنبه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی رجایی نیا رئیس فرهنگی، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه، دکتر درویش مشاور علمی، فرهنگی و اجتماعی برگزار شد. از سازمان برنامه و بودجه، مریم ملارموزانی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان، نوری تمیز و سید حسینی کارکنان سازمان برنامه و بودجه، علیرضا دبیر گزارش وضعیت مالی فدراسیون کشتی و ساخت و سازهایی داد.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: کشتی به عنوان اولین ورزش و پرافتخارترین ورزش کشور در واقع دو فدراسیونی هستند که جزو سه تیم برتر جهان در رشته های آزاد و فرنگی هستند و نیاز به حمایت ویژه از همه رده ها برای حمایت و پشتیبانی دارند. قهرمانی را ادامه دهید ما اهل سنت هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 200 کشتی گیر و مربی در اردوی تیم ملی در قالب تیم های مختلف نونهالان، نونهالان، جوانان و بزرگسالان در حال تمرین هستند و تمامی این تیم ها باید در مسابقات رسمی خارج از کشور از جمله حضور در آسیا شرکت کنند. و مسابقات جهانی و همچنین مسابقات بین المللی.

در این نشست که بیش از 4 ساعت به طول انجامید، برنامه ها و سرفصل های بودجه فدراسیون کشتی توسط کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بحث های تخصصی بین دو کشور رد و بدل شد. اعضای حاضر در جلسه همچنین از پایگاه اردوی تیم های ملی و تعمیر و تجهیز خانه های کشتی بازدید کردند.

رجایی پور در بازدید از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: کار فرهنگی و توجه ویژه به معنویات باید در ورزش مورد تاکید قرار گیرد که خوشبختانه در فدراسیون کشتی به خوبی انجام شد و شاهد نصب عکس شهدا در کشتی هستیم. خانه های کشتی.» این لذت بخش است.

وی به بودجه ورزش گفت: از همه فدراسیون ها حمایت می کنیم اما به جایگاه کشتی توجه ویژه ای خواهیم داشت.

رجایی پور خاطرنشان کرد: نگاه دولت به ورزش مثبت است و در این راستا بودجه ورزش کشور را برنامه ریزی خواهیم کرد.

در این جلسه نمایندگان سازمان برنامه بودجه با تاکید بر اینکه نگاهشان به ورزش مثبت است و به دنبال کمک به همه فدراسیون ها و ورزش های کشور هستند، گفتند: برای فدراسیون کشتی با توجه به تمایزاتی که این ورزش در حوزه های مهم دارد. در سطح بین المللی پیروز شدیم، تصمیمات خوبی خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید