حضور کارکنان حوزه مسئولیت اجتماعی و ورزشی سازمان برنامه و بودجه در اردوی تیم های ملی کشتی فرنگی


ساعت: 08:29
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1894870

با تمرکز بر پیگیری بودجه مورد بحث از سوی وزارت ورزش و جوانان؛

مسئولان حوزه مسئولیت اجتماعی و ورزشی سازمان برنامه و بودجه در اردوی تیم های ملی کشتی حضور یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی ؛ حجت الاسلام المسلمین حجت الاسلام مهدی رجایی نیا رئیس فرهنگ، گردشگری و امور ورزش سازمان برنامه و بودجه و جمعی از مسئولان این سازمان با علیرضا دبیر فدراسیون و ملی پوشان دیدار کردند. کشتی آزاد و آزاد، امشب در اردوی ملی کشتی، صحبت می کردند.

میهمانان فدراسیون کشتی پس از بازدید از اردوی تیم های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی و خانه کشتی شهیدان ابراهیم هادی و شهید مصطفی صدرزاده در جمع ملی پوشان آزاد و فرنگی کار حضور یافتند.

علیرضا دبیر در ابتدای این نشست گفت: کشتی به عنوان اولین و ملی ترین ورزش کشور پرافتخارترین و مدال آورترین ورزش ایران است. تمایزات کشتی در دو رشته آزاد و خارجی است و تیم های ما جزو بهترین نیروهای دنیا محسوب می شوند و در واقع برای تمرین این تیم ها و حمایت از ادامه مسابقات قهرمانی و فدراسیون کشتی با هزینه های زیادی روبرو هستیم. در واقع دو فدراسیون هستند که بیشترین ماموریت و مسابقه را دارند.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در ماه های گذشته میزبان کشتی گیرانی از رده های سنی خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بود که بالغ بر 200 کشتی گیر و مربی در آن تمرین کردند و تیم های ما در مسابقات آسیایی شرکت کردند. جهان درخشید در حال حاضر مهمترین نژاد 1401 یعنی. مسابقات جهانی صربستان مقابل تیم ملی بزرگسالان است و امیدوارم با تلاش و کوشش فراوان کشتی گیران و کادر فنی بتوانند یک بار مزد زحمات خود را در این مسابقات بگیرند. باز هم به کشور و ملت افتخار کنید.

در ادامه این دیدار محمد بنا و پیمان دوشکار در خصوص لزوم حمایت از کشتی به عنوان یکی از مظلوم ترین رشته های ورزشی کشور بحث و تبادل نظر کردند و با توجه به مشکلاتی که تیم ملی برای کسب مقام های قهرمانی با آن مواجه است، خواستار حمایت از کشتی ویژه شدند. قهرمانان

ملی پوشان همچنین از برخی وعده های شکست خورده و عدم پرداخت به موقع جوایز قهرمانی خود از سوی وزارت ورزش و عدم تطابق با دستاوردها گلایه داشتند.

رجایی نیا در این نشست اظهار داشت: خوشبختانه هم از نظر فرهنگی و هم از نظر سخت افزاری کارهای خوبی در کشتی انجام شده که امروز شاهد آن بودیم، قابل تقدیر است که کشتی گیران در کنار کسب مقام قهرمانی به معنویات نیز توجه دارند. نگاه دولت به ورزش و حمایت از قهرمانان مثبت است و با توجه به اینکه کشتی ورزش ملی و مذهبی ما محسوب می شود و افتخارات زیادی کسب کرده است، توجه ویژه ای به آن خواهیم داشت.

رجایی نیا تصریح کرد: در سازمان برنامه و بودجه ورزش کشور به ویژه حمایت فدراسیون ها به دنبال راهکارهای مناسب هستیم و حضور من و همکارانم به این دلیل است که بتوانیم با ورزشکاران ارتباط نزدیک داشته باشیم. و قهرمانان برای درک درستی باید وضعیت آنها را بدانیم و در حوزه حمایت آنها تصمیمات درستی بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: در سازمان برنامه و بودجه در حال رصد مقوله بودجه ورزش هستیم و گزارش و برنامه های خود را در این زمینه به رئیس سازمان برنامه و بودجه خواهیم داد تا در نهایت تصمیمات درست و خوبی گرفته شود. حمایت از ورزش در کشور

در پایان این جلسه تخصیص کامل بودجه سال جاری فدراسیون کشتی و بودجه تخصیص یافته به فدراسیون از تبصره 14 و همچنین کل بودجه ای که فدراسیون کشتی باید از وزارت ورزش و جوانان دریافت کند مورد تاکید قرار گرفت. بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد پیگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید