حضور کارگردان سریال یاقی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی و فدراسیون / تاکید دبیر بر افزایش سهم و نقش کشتی در رسانه و سینما


ساعت: 13:58
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881410

سریال یاگی از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی و فدراسیون کشتی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ روابط عمومی فدراسیون کشتی، کارت که کارگردانی فیلم شنای پروانه را در کارنامه خود دارد، با مدیر اجرایی فدراسیون کشتی درباره حواشی و فضای رسانه ای سریال یاغی که این روزها مورد توجه و علاقه مردم و جامعه کشتی قرار گرفت، گفت وگو کرد.

علیرضا دبیر فدراسیون کشتی نیز از زحمات محمد کارت و همکارانش در ساخت سریال یاغی قدردانی کرد و توجه به ورزش ملی کشور را مهم دانست و گفت: اگر بتوانیم در فضای سریال شخصیت های خوبی خلق کنیم. و فیلم در کشتی نتیجه حضور گسترده نوجوانان و جوانان علاقه مند به سالن های کشتی است و با افزایش تعداد کشتی گیران می توان شاهد چهره های درخشان و ظهور هر چه بیشتر استعدادهای کشتی بود.

وی تصریح کرد: کشتی برند ورزشی ایران در جهان است و به عنوان ورزشی که ریشه در تاریخ، فرهنگ و مذهب این کشور دارد بخشی از میراث فرهنگی ما محسوب می شود که باید مجدانه آن را حفظ و به نسل آینده انتقال دهیم. هرچه بتوانیم کشتی را در رسانه ها تبلیغ کنیم، در نهایت ورزش ایران از آن بهره مند می شود، زیرا در کشتی پتانسیل هایی وجود دارد که باعث افتخار کشورمان در مسابقات المپیک و جهانی شود.

در ادامه محمد کارت و علیرضا دبیر با حضور در اردوی تیم های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی پس از بازدید از امکانات این مجموعه با اعضای تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان که اردوی این تیم در منزل شهید مصطفی صدرزاده برگزار می شود دیدار کردند. برای مبارزه، رفتند.

محمد کارت در جمع کشتی گیران فرنگی کار درباره هدف خود از ساخت سریال یاغی گفت: فقط می خواستم مسیر سختی را که یک کشتی گیر برای رسیدن به موفقیت و کسب مدال طی می کند در شرایط سخت اقتصادی جامعه نشان دهم. . و همچنین تلاش فراوان، سخت کوشی، تلاش و جسارتی را که در این راه طولانی دارد به مردم نشان دهد و در قسمت های آینده این سریال کاملتر و جذابتر شود و در آینده به صورت کامل و جامع برای ساخت آیا در این سریال با رسانه ها صحبت می کنم.

کارت همچنین با حضور در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی با ملی پوشان تیم های کشتی آزاد نوجوانان و جوانان دیدار کرد و در پایان از فدراسیون کشتی و زحمات کشتی گیران کشور برای آنها در مسابقات قدردانی کرد و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید