دیدار سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با رئیس/دبیر فدراسیون درباره برنامه آینده

ساعت: 13:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795167

رئیس فدراسیون کشتی و سرمربی تیم ملی فرانسه با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی ; محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی صبح امروز از علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی عیادت کرد. در ابتدای این جلسه مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در زاهدان به طور کامل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سپس تعداد شرکت کنندگان در مسابقات مقدماتی جام تهتی و سهمیه های اختصاص یافته به استان ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سپس در مورد زمان و حضور رزمی کاران در مسابقات بین المللی در مبارزه برای جام تختی و سپس در خصوص اعزام منتخبین به مسابقات بین المللی و شرایط نفرات برگزیده پس از این مسابقات بحث و تبادل نظر شد. و به تبادل نظر پرداختند.

همچنین برنامه کادر فنی برای مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان در اواخر فروردین ماه، انتخابی تیم ملی برای جام جهانی صربستان در شهریورماه و بازی های آسیایی هانگژو چین در اواخر شهریور ماه توسط محمد بنا تشریح کامل شد. و رئیس فدراسیون رزمی طی برنامه کامل به کادر فنی کشتی اطلاع داده شد.

با توجه به اینکه زمان زیادی تا بازی های المپیک 2024 پاریس باقی نمانده است، رئیس فدراسیون کشتی از محمد بنا و کادر فنی خواستار حضور تیم ملی کشتی برای این بازی ها شد و مقرر شد کادر فنی کشتی پس از بررسی برای ارائه برنامه خود به فدراسیون کشتی تا پایان المپیک پاریس.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید