دبیر فدراسیون کشتی تاکید کرد: کشتی گیران خاطی به اردوی تیم ملی دعوت نشوند.


ساعت: 09:53
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1904931

برگزاری اردوی آزاد و تیم های کشتی آزاد در محوطه اردو.

دبیر فدراسیون کشتی گفت: کشتی گیرانی که در مسابقات استعدادیابی جوانان وزن کم کردند به اردوی تیم های کشتی آزاد و فرنگی جوانان دعوت نمی شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی ؛ ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون گفت: با توجه به توجه ویژه فدراسیون کشتی به رده های سنی اصلی به ویژه جوانان، تصمیم بر این شد که پس از المپیک استعدادهای برتر، اردوی آماده سازی ملی پوشان آزاد و جوانان برگزار شود. کشتی در اردوی تیمی تیم ها برگزار می شود مسابقات کشوری کشتی فرنگی برگزار می شود.

وی ادامه داد: کشتی گیران دعوت شده به این اردو از برترین های المپیکی و کادر فنی منتخب خواهند بود. البته با توجه به اینکه رهبری فدراسیون کشتی مخالف تضعیف رده سنی نوجوانان و خردسالان است و رئیس فدراسیون نیز بارها در مصاحبه های مختلف در این خصوص هشدار داده است، از کشتی گیرانی که در مسابقات استعدادهای برتر وزن کم کرده اند دعوت نمی شود. این اردو و مربیان آنها نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مهربان تاکید کرد: اگر تخلفات مربیان در این حوزه زیاد یا تکرار شود، قطعا برای مدتی از مربیگری محروم می شوند تا دیگر شاهد تضعیف کشتی گیران در رده های اصلی نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید