رئیس فدراسیون کشتی در تمرین کشتی گیران نونهالان/دبیر: هدف شما باید مدال طلای المپیک باشد.


زمان: 12:40 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910544

اگر بعداً شکست بخورد و جای پای خود را در نبرد از دست بدهد، مبارزه موفق خواهد بود

اردوی تیم کشتی فرنگی نونهالان از 28 آبان ماه در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی شهید سلیمانی در حال برگزاری است و تا 3 آبان ماه ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر سرپرست فدراسیون کشتی صبح امروز (یکشنبه) در اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه هدف شما باید مدال طلای المپیک باشد، گفت: شما در ابتدای راه هستید و باید فنون را به خوبی یاد بگیرید و اخلاق را در دستور کار داشته باشید.

و ادامه داد: برای ما نظم در این اردوها مهمتر از هر چیزی است و کشتی گیرانی که به نظم اردویی احترام بگذارند و تلاش کافی برای تمرین داشته باشند به اردوهای بعدی نیز دعوت خواهند شد.

دبیری با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای حفظ سرمایه کشتی انجام داده ایم، گفت: برای کمک به کلاس اصلی و کشتی کشور از هیچ چیزی دریغ نمی کنیم و سعی می کنیم هر ماه اردوهای آموزشی را برای سازماندهی تیم های خردسال برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در این اردوها باید تکنیک ها را به خوبی یاد بگیرید و برای اجرا و تکرار تکنیک ها تلاش و تمرین زیادی کنید تا از ابتدا قوی شوید.

دبیر تصریح کرد: در بین کشتی گیران کسانی که به موفقیت رسیده اند و به مدال طلای المپیک و جهان رسیده اند، چه در زمین و چه روی پا تجربه کمتری داشتند و برای موفقیت باید روش آنها را دنبال کنید. .

رئیس فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: یادتان باشد کشتی در صورت کاهش سرعت و شکست در مبارزه موفق خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید