بودجه صفر وزارت ورزش برای کشتی غیرقانونی است/ کمک مجلس به فدراسیون های ورزشی ربطی به بودجه آنها ندارد


ساعت: 14:06
تاریخ انتشار: 1401/04/04
کد خبر: 1878419

عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه وزارت ورزش موظف به پرداخت بودجه فدراسیون کشتی است، گفت: کمک مجلس به فدراسیون ها ربطی به بودجه آنها ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی کریمی فیروجایی، عضو هیأت رئیسه مجلس و نماینده مردم مازندران در خصوص بودجه ویژه مجلس برای برخی رشته‌های ورزشی مانند کشتی، گفت: ربطی به بودجه‌ای که دریافت می‌کنند ندارد. وزارت ورزش و جوانان

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی افزود: برای رشد و توسعه ورزش در کشور، من و همکارانم در مجلس شورای اسلامی بر اساس تبصره 14 کمک به 23 فدراسیون را در نظر گرفته ایم و این کمک مالی است. بالاتر از بودجه وزارت ورزش است.» و ربطی به بودجه خودشان ندارد که باید از وزارت ورزش و جوانان دریافت کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مسائل و مشکلات کشتی را به عنوان کشوری که پرافتخارترین ورزش ما در عرصه المپیک و جهانی است از نزدیک دنبال می کنم و با همکارانم به این نتیجه رسیده ایم که برای حفظ این جوایز، ما باید توجه ویژه ای به این ورزش تاریخی، مذهبی و سنتی داشته باشیم.

نماینده مردم استان مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: رزمی یک ورزش نیست، بلکه بخشی از میراث بزرگ و ارزشمند مردم ایران است و این را خیل عظیم علاقمندان به آن می بینند. . رشته در ایران

عضو کمیسیون تلفیق بودجه برای سال دوم افزود: تمام هدف ما رشد و اعتلای ورزش ملی کشور است و این برای نمایندگان بسیار مشکوک است که چرا وزارت ورزش برای بازنشانی مبارزه اقدام کرده است. بودجه مسابقات قهرمانی «از نظر ما این غیرقانونی است و هم در مجلس و هم از سوی وزارت ورزش و جوانان پیگیر آن هستیم.

عضوکمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در پایان خاطرنشان کرد: موضوع مبارزه برای من به عنوان خدمتگزار مردم مازندران که محور مبارزه در کشور هستم بسیار مهم بود. ، که شخصاً با رئیس فدراسیون ملاقات داشتیم.وزیر بهداشت.ورزش باشید تا مجوز برگزاری مسابقات را دریافت کنید تا کمتر متاثر از مبارزه در کشور شود.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید