بسته حمایتی مجلس ربطی به بودجه وزارت ورزش ندارد/ برخورد دبیر را قبول نداریم اما پولادگر هم باید طبق قانون عمل کند.


ساعت: 18:25
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880306

فدراسیون ها نباید به سمت بداخلاقی با وزارت ورزش بروند

رئیس کمیته ورزش و جوانان فراکسیون فرهنگی مجلس گفت: رفتار دبیر را قبول نداریم اما پولادگر هم باید طبق قانون عمل کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد راستین هفشجانی رئیس کمیته ورزش و جوانان فراکسیون فرهنگیان مجلس در خصوص جلسه جنجالی فدراسیون کشتی و اختلاف بین فدراسیون و وزارت ورزش گفت: اساس مشکلی که پیش آمد این است که اینکه اگر مجلس از فدراسیون ها حمایت می شود، وزارت ورزش اساسا باید از اعتبارات آنها چشم پوشی کند؟ یا اعتبارشون رو قطع کن یا نه. این کمک های حمایتی در سال 1401 به 28 فدراسیون مرتبط بود، در حالی که در سال 1400 تقریباً 12 فدراسیون را مستقیماً از کمیته فرهنگی مجلس حمایت کردیم. با توجه به اینکه فوتبال در آستانه جام جهانی بود بودجه برای حمایت از فوتبال زودتر گرفته شد.

وی ادامه داد: مجلس قدم بزرگی برداشته است و انتظار این بود که وزارت ورزش از این قدم بزرگ استفاده کند و فدراسیون‌ها در تقابل با وزارت ورزش به سمت بداخلاقی نروند. وقتی کشتی را دنبال کردم. بحث فنی مطرح شده توسط رئیس فدراسیون درست بود و این بودجه ربطی به اعتبارات وی در وزارت ورزش ندارد.

این نماینده شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بسته حمایتی مجلس ربطی به بودجه وزارت ورزش ندارد. بودجه تبصره 14 است که خدا کمک کرد و از منابعی که هر سال در جاهای دیگر ایجاد و استفاده می شد، اعتقاد بر این بود که تعدادی از ورزش حمایت می کنند و وزارت ورزش باید از این شرایط استفاده کند. در جلسه کمیته به همیت پولادگر که از پیشکسوتان و دلسوزان جامعه ورزش است تاکید کردیم که بودجه حمایتی مجلس ربطی به بودجه وزارت ورزش ندارد و دوستان در وزارتخانه این را بگیرند. را در نظر بگیرد. اگر این مسائل حل نشود، انگیزه ای برای تامین بودجه در قالب بودجه حمایتی در سال آینده نخواهیم داشت.

رئیس کمیته ورزش و جوانان فراکسیون فرهنگیان مجلس در حاشیه برنامه دایره طلایی در پایان گفت: انتظار داریم روحیه حفظ شود. منشی عزیزمان علیرضا پهلوان را دوست داریم، اما واقعاً اتفاقی که افتاده را قبول نداریم. من مطمئن هستم که او جبران خواهد کرد در حالی که پولادگر نیز باید طبق قانون عمل کند.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید