امیدوارم مردم از تیم ملی حمایت کنند/ شانس صعود از گروه را داریم


ساعت: 12:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912881

امین پایمار گفت: البته به عنوان فردی که سال ها در ورزش حرفه ای حضور دارم از سرمربی حرفه ای تیم ملی فوتبال و بازیکنان خوب کشورمان در جام جهانی حمایت می کنم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رها امان ، امین پایمار سرمربی تیم فوتسال زرند در آستانه بازی های جام جهانی ایران در گفتگو با خبرنگار ما گفت: من به عنوان فردی که سال ها در ورزش حرفه ای هستم سرمربی حرفه ای تیم ملی فوتبال و بازیکنان خوب من حمایت خود را از کشورمان در جام جهانی اعلام می کنم و برای آن آرزوی موفقیت می کنم.

وی افزود: به لطف بازیکنان و مربی بزرگی که در این فصل در تیم ملی کشورمان داریم، با انتخاب استراتژی مناسب و آنالیز تیم های همگروه، مطمئنا شانس زیادی برای صعود از گروه داریم.

سرمربی تیم فوتسال زرند در پاسخ به این سوال که اگر در جام جهانی بودید، دوست داشتید کدام بازی را از نزدیک تماشا کنید، گفت: دوست دارم بازی های ایران و انگلیس و ایران و آمریکا را از نزدیک ببینم. اهمیت ویژه ای برای کشور من

وی گفت: با حضور تماشاگران ایرانی و آشنایی بازیکنان با قطر، شانس ویژه ای برای شگفتی سازی و صعود از گروه خود داریم.

امین پایمار در پایان گفت: امیدوارم مردم کشورم از این تیم حمایت کنند و با ارسال انرژی مثبت به بازیکنان و کادر فنی از گروه خود جلو برویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید