تیم ملی با شخصیت و کاریزمای خود بازگشت / با پای برهنه نمی توان اورست را فتح کرد!

ساعت: 08:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۳
کد خبر: 1783814

گلایه بازیکنان تیم ملی از امکانات ننگین فوتبال ما;

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: این شخصیت، تکریم و کاریزمای تیم ملی فوتبال ایران بود که لبنان را در خانه برد.

محسن بیاتی نیا مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در آخرین لحظات مقابل لبنان گفت: و تا آخرین لحظه جنگیدیم. لحظه ای برای گرفتن حقوقی که هستید به بچه های تیم ملی و همه نشان داده شد که این تیم هر لحظه توانایی تغییر نتیجه مسابقه را دارد.

وی ادامه داد: شاید یکی از بهترین بازگشت های تاریخ تیم ملی را شاهد بوده باشیم. تنها با 10 دقیقه فوتبال و نشان دادن کیفیت واقعی تیم ملی، برتری خود را ثابت کردیم و 3 امتیاز مهم را به عنوان میهمان از خانه به دست آوردیم.

بیات نیا گفت: این شخصیت، هیبت و کاریزمای تیم ملی فوتبال ایران بود که لبنان را در خانه شکست داد. پذیرش تیم ملی فوتبال لبنان نیز برای سختی ما موثر بود. زیرا هر تیمی که میزبان است تمام تلاش خود را می کند تا نتیجه را در خانه حفظ کند. کار ما در آن زمان سخت و شرایط چمن بود، اما موفق شدیم.

ملی پوش سابق فوتبال ایران درباره تفاوت نگرش کنفدراسیون فوتبال آسیا به خانه گفت: ما جایگاه موثری در AFC نداریم و این باعث می شود آنها نسبت به خانه خود بدبین و حساس باشند. ما یکی از بهترین تیم های ملی فوتبال قاره هستیم، اما ضعف های زیادی در مدیریت داریم که اکنون باید برطرف شود. حالا مهدی تاج از ایران در کنفدراسیون جایی دارد که دیگر نقشی در فوتبال ایران ندارد و بودن یا نبودنش برای ما فرقی نمی کند.

این مربی و کارشناس فوتبال با اذعان به حذف مهدی طارمی از این تیم گفت: در دیدار مقابل لبنان قدرت همکاری در خط حمله کم بود چرا که مهدی طارمی و سردار آزمون شناخت خوبی از یکدیگر داشتند. اما پیکان هجومی تیم ملی در صیدا کار خود را کرد و این تیم پیروز شد. بازگشت مهدی طارمی قطعا به شرایط ما کمک می کند اما اولین و آخرین کسی که تصمیمات تیم را می گیرد، کسی نیست جز سرمربی.

بیاتی نیا افزود: تجمع پرواز مربوط به ابهام دراگان اسکوچیچ و مهدی طارمی باید زودتر از رسانه ای شدن ماجرا اتفاق می افتاد. برخی از مشکلات باید در درون خانواده حل شود و برخی اخبار نیازی به افشای فضای مجازی و رسانه ای ندارد. سرپرستی فدراسیون فوتبال و تیم ملی در این مقطع باید بیشتر عمل می کردند تا شاهد این اتفاقات نباشیم.

وی در خصوص تست به اسکوچیچ آرامش در دقایق پایانی بازی تاکید کرد: این مشکلات اتفاقی است نه عمدی. دعوت سردار آزمون از ستاد برای آرامش در لحظه آخر نباید اغراق آمیز باشد و موضوع پیچیده ای نیست. بیایید ساده نگاه کنیم. این بازیکن جو متشنج مسابقه را آرام کرد تا به گل دوم برسد و مربی از حق تیمش دفاع کرد. در آن زمان اسکوچیچ آرام نبود.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به شکایت تیم ملی از اف.ف گفت: وقوع این اتفاق شرم آور نیست و حتی صحبت در این باره برای فوتبال ما شرم آور و شرم آور است. مایه شرمساری است که در ارائه بدیهی ترین امکانات اولیه مشکل داشته باشیم و من به بازیکنانی که مورد غفلت قرار گرفته اند، 100% حق می دهم. فرض کنید قرار است با پای برهنه اورست را فتح کنید!

بیات نیا در پایان درباره دیدار آتی تیم ملی ایران مقابل سوریه گفت: سوریه تیمی محکم و جنگنده است اما قدرت بیشتری در تسلط بر توپ و دفاع از لبنان دارد. اتفاقات بازی با لبنان نباید تکرار شود و نباید به سوریه گل بزنیم. چون حفاظت آنها خیلی بهتر از لبنان است و آن وقت برای ما سخت می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید