لیگ برتر فوتبال رد پای بانوان استقلالی با دومین برد متوالی / رد پای بانوان آبی شگون داشت!


ساعت: 23:22
تاریخ ارسال: 06/03/1401
کد خبر: 1892591

دیدار تیم های فوتبال استقلال و مس کرمان با برتری آبی پوشان تهرانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال استقلال و مس کرمان در نخستین روز از هفته سوم هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 19 امشب (پنجشنبه 12 شهریور) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

هفته گذشته هر دو تیم مقابل حریفان سرسخت خود یعنی ملوان بندر انزلی و پیکان با گل های زیادی به پیروزی رسیدند که حساسیت و اهمیت این دیدار را برای بازیکنان و اعضای کادر فنی بیشتر کرد اما یک اتفاق تاریخی و بسیار مهمتر همه را به عنوان مسائل فنی کنار گذاشت. ، رهبری کرد و شبی ویژه برای فوتبال باشگاهی ایران ساخت.


32ff6011 9387 468c 94c8 5d840a61a73d خبر خاکستری

پس از ابلاغ دستورالعمل فیفا و بیانیه سازمان لیگ فوتبال ایران، در نهایت برای اولین بار در رقابت های لیگ برتر، هواداران زن فوتبال ایران اجازه ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کردند تا جدال استقلال و مس به نوعی به پای ثابت فوتبال تبدیل شود. عاشقان استقلالی و این تابو و جادوی بزرگ بعد از مدت ها در ورزشگاه آبی شکست.

این اتفاق مهم باعث شد تا سید میرشاد مجدی، یکی از اعضای هیات مدیره و سرپرست فدراسیون فوتبال که نامزد انتخابات ریاست این هیات ورزشی نیز هست، پیش از شروع مسابقه در ورزشگاه آزادی حضور یابد. و از ورودی پارکینگ مخصوص و محل استقرار هواداران باشگاه استقلال باید از این ورزشگاه قدیمی تهران دیدن کنند.


635eb100 3b20 458d 9406 c0a1e1687f6b خبر خاکستری

در نیمه اول این دیدار اتفاق خاصی روی دروازه تیم ها نیفتاد. آبی ها بیشتر به دنبال ایجاد موقعیت بودند و میانه ها به دنبال استفاده از ضد حملات بودند که هیچ کدام موفق نبودند. در این دیدار نیز همانند دیدار قبلی خانگی استقلالی ها مقابل سپاهان، دوربین های تلویزیونی از پخش تبلیغات محیطی این دیدار خودداری کردند که منجر به اعتراض سعید فتاحی و تهدید به عدم حضور در نیمه دوم شد.

با این تفاسیر اما استقلالی ها به صدور بیانیه بسنده کردند و در نیمه دوم در زمین حاضر شدند. این نیمه مساوی بود تا اینکه در دقیقه 75 کوین یاماگا دروازه تیم مس را باز کرد و ورزشگاه آبی ها به مرز انفجار رسید.


استقلال یک
گل: کوین یاماگا 75


عسل کرمان صفر
گل:-

تیم استقلال: سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، آرش رضوند، کوین یاماگا، محمد محبی و سجاد شهبازادا.

ترکیب مس: آرمان شهدادنژاد، حسن مرادی فرد، میلاد هدی اصل، حسین دوستدار، محمد صبوری، احمد نصیری، عارف زینلی، محمد قاسمی نژاد، محمدامین کاظمیان، مهرداد آوا.

بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید