برد پرگل تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال

سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام اعلام کرد؛

سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام گفت: ظهر امروز این تیم در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر به مصاف آوای تهران رفت و با برتری 3 بر صفر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری موج ایلام

بیان محمودی سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال بانوان پالایش گاز با این پیروزی در جایگاه سوم جدول مسابقات قرار گرفت، گفت: هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور عصر امروز پیگیری شد و تیم آوای تهران میهمان فوتبال بانوان ایلام بود. تیم پالایشگاه گاز

وی افزود: در این بازی که در ورزشگاه عدالت شهر ایلام برگزار شد، تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام در یک بازی هماهنگ و کاملا برتر موفق شد با نتیجه 3 بر صفر به برتری برسد و 3 امتیاز این بازی را کسب کند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام بیان کرد: گل های تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام را عاطفه ایمانی در دقیقه 2، روژین تمریان در دقیقه 16 و حدیث بساط شیر در دقیقه 27 به ثمر رساندند.

محمودی با اشاره به اینکه در دقیقه 2 بازی عاطفه ایمانی با ضربه سر از روی ارسال طاهره آزادی گل اول را به ثمر رساند، افزود: اگرچه بازی به سود ایلامیان بود و درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما روژین تیمیان از تیم ایلام عالی. گل دوم را در حالی به ثمر رساند که طاهره آزادی برای دومین بار از روی کرنر ارسال شد و در نهایت حدیث بساط شیر مدافع سرشناس و ملی پوش گل سوم را از روی نقطه پنالتی برای تیم ایلام به ثمر رساند.

وی ادامه داد: تهرانی ها در نیمه دوم با توجه به حملات تیم عیلام و دروازه تامریان و چند اتفاق عالی تک به تک، ترجیح دادند دروازه خود را بسته نگه دارند. در پایان تیم فوتبال پالایش گاز ایلام این دیدار را با همان نتیجه 3 بر صفر به پایان رساند تا برای دیدار سخت و نفس گیر بتیم که آوازه سیرجانی ملی پوشان و بازیکنان مطرحی دارد آماده شود.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام تاکید کرد: تیم ایلام مصمم است امسال با تمام توان و جوانی بومی لیگ را با موفقیت و نتایج بهتر به پایان برساند.

محمودی گفت: تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام با این برد 12 امتیازی شد و پس از تیم های خاتون بام و ملوان بندر انزلی در رده سوم جدول قرار گرفت.



آیا این خبر مفید بود؟