دومین پیروزی متوالی تیم ملی والیبال بانوان در صربستان


ساعت: 13:59
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838734

تیم ملی والیبال بانوان ایران در دومین دیدار دوستانه و دوستانه خود در صربستان موفق شد نماینده باشگاه تنت صربستان را شکست دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم ملی والیبال بانوان ایران شب گذشته (جمعه 23 اردیبهشت) در دومین دیدار دوستانه و دوستانه خود در کمپ برون مرزی صربستان به مصاف تیم باشگاه تنت صربستان رفت و رقیب خود را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد.

شاگردان الساندرا کمپبل که در ست اول با نتیجه 15 بر 25 مغلوب تنت شده بودند در ست دوم 25 بر 21 حریف را شکست دادند. ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود تنت به پایان رسید و تیم ملی والیبال بانوان ایران در دو ست آخر به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۱ و ۱۵ بر ۷ پیروز شد.

مهسا کدا به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا و محدث مشتاقی به دلیل سرماخوردگی غایب بودند.

تیم ملی والیبال بانوان ایران تمرینات خود را با 16 بازیکن در کمپ صربستان در خارج از کشور از 18 اردیبهشت آغاز کرد و تمرینات تا 26 اردیبهشت ادامه دارد.

این تیم فردا (یکشنبه 25 اردیبهشت) در اردوی برون مرزی خود یک بازی دوستانه دیگر برگزار خواهد کرد.

شبنم علیهانی، فرزانه زارعی، آیتک سلامت، پوران زارع، زهرا کریمی، هانیه محتشمپی پور، تهمینه درگزنی، مهسا صابری، مهسا کده، الهه پورصالح، محدثه مشتاقی، هاله متقیان، ماهاه صحها ماهاها

صدیحه اسلامی (سرپرست)، الساندرا کمپدلی (سرمربی)، فاطمه رشیدی (مربی)، نوید مشجری (مشاور فنی)، زینب گیوه (مربی بدنساز) و نرگس آدنو (درمانگر) اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال بانوان هستند. در این کمپ ..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید