خودروسازان پوست خربزه را زیر پای دولت گذاشتند/ وزیر صمت را پای میز استیضاح می کشم

ساعت: 14:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1792125

لطف الله سیاهکلی با بیان اینکه وزیر صمت را تهدید کرده ام که موضوع استیضاح وی را در مجلس مطرح خواهم کرد، گفت: این خطرناک است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; تصمیمات جدید وزارت صمت برای مدیریت صنعت خودرو در روزهای اخیر و افزایش قیمت خودرو، چالش های زیادی را به دنبال داشت که حتی صدای مجلس را نیز درآورد و کمیسیون صنعت از وزیر صمت خواست تا روز یکشنبه (۲۱ آذر) پاسخ دهد. .

لطف الله سیاهکلی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ وی با اشاره به نتایج جلسه کمیته صنایع با وزیر صمت درباره بحران صنعت خودرو گفت: روز یکشنبه وزیر صنعت، معدن و تجارت برای تشریح افزایش خودرو به کمیته صنعت دعوت شد. قیمت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت متاثر از حرفه ای گری کاذب خودروسازان است

وی ادامه داد: متاسفانه شاهد بودیم که وزیر نگاه راهبردی و درستی به موضوع ندارد و متاثر از گزارش های نادرست دو خودروساز داخلی است.

عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس تصریح کرد: توضیحات وزیر صمت مورد قبول اعضای کمیسیون صنعت قرار نگرفت و این طرح از حدود یک ماه پیش توسط وزیر در کمیسیون مطرح شد که نپذیرفتیم. در آن زمان

سیاهکلی افزود: وزیر با وجود نظر کمیسیون همچنان بر اجرای طرح ناقص قیمت گذاری خودرو خود اصرار دارد.

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: در جلسه روز یکشنبه اعضای کمیسیون صنعت به وزیر تذکر جدی دادند و من به طور جدی به وی تذکر دادم که تحت تاثیر حرفه های نادرست قرار نگیرد.

خودروسازان پوست خربزه را زیر پای دولت گذاشتند!

وی خاطرنشان کرد: خودروسازان سال هاست که سر دولت ها را می برند و اکنون در صدد فریب دولت سیزدهم هستند و این پوست خربزه ای که زیر دست دولت انداختند بسیار خطرناک است.

عضوکمیسیون «صنایع و معادن» مجلس تاکید کرد: بی توجهی به اصول اولیه بازار از جمله عرضه و تقاضا و نبود رقابت باعث شده تا این دو خودروساز جایگاه استثنایی را به خود اختصاص دهند و بر اساس دیدگاه خود برای کسب سود عمل کنند.

سیاهکلی تصریح کرد: خودروسازان در تلاش هستند تا ضعف ها و مشکلات مدیریتی خود را از جیب مردم جبران کنند و اینکه دولت های گذشته نیز همین مسیر را طی کرده اند و برای دولت جدید نیز همان برنامه را ترسیم کرده اند که ما به طور جدی به آن هشدار داده ایم راه اشتباهی است. “

پیشنهاد استیضاح وزیر صمت را دارم

وی گفت: بنده وزیر صمت را تهدید کردم که موضوع استیضاح وی را در مجلس مطرح می کنم و اگر بخواهد به مسیر اشتباه ادامه دهد، وی را به عنوان وزیر اول مجلس استیضاح می کنیم که آن هم برای وزیر چهار ساله است. ماهشه خیلی بد است

نماینده مردم قزوین در مجلس در پایان تاکید کرد: صراحتاً اعلام می کنم در صورت ادامه پذیرش اظهارات غیرکارشناسی، غیرعلمی، غیرکارشناسی و غیرکارشناسی خودروسازان توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، به وظیفه قانونی خود به عنوان وکیل عمل خواهم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید