این پرسپولیس نتیجه فینال جام حذفی را پیش بینی می کند

این پرسپولیس نتیجه فینال جام حذفی را پیش بینی می کند

حمید درخشان درباره فینال جام حذفی بین تیم های پرسپولیس و استقلال گفت: فکر می کنم روز چهارشنبه شاهد بازی خوبی باشیم زیرا هر دو تیم با شرایط خوبی وارد این میدان خواهند شد. از آنجایی که این بازی باید یک برنده داشته باشد، مطمئنا هر دو تیم با تمرکز زیادی به میدان خواهند رفت، اما فکر می کنم استرس استقلال بیشتر از این است که این تیم یک جام را از دست داد، اما پرسپولیس در آرامش به فینال جام حذفی می رسد. چون این تیم قهرمان لیگ برتر شد و با آرامش بیشتری بازی می کند. البته اینطور نیست که پرسپولیس بخواهد بی تفاوت بازی کند اما این تیم قطعا سعی می کند با تمرکز بالا از موقعیت های خود استفاده کند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص خط حمله استقلالی ها که در دو بازی اخیر خود 11 گل به ثمر رسانده است، افزود: اینطور نیست که این تیم در بازی با پرسپولیس مثل بازی های قبل بازی کند، چرا که بازی با پرسپولیس همیشه متفاوت است. اگر یادتان باشد استقلال قبل از بازی پرسپولیس قهرمان لیگ شد اما به پرسپولیس باخت و شاگردان یحیی گل محمدی به استقلال فرصت ندادند. در این شرایط به نظر من پرسپولیس در دیدار با استقلال با تمرکز بالا به بازی ادامه می دهد، البته هر دو تیم برای برد به میدان خواهند رفت.

سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که در شرایط فعلی فکر می کنید دو تیم در فینال تهاجمی بازی می کنند یا با فوتبال دفاعی تلاش می کنند گل نزنند، افزود: چون بازی حذفی جام حذفی است. به نظر من هر دو تیم با احتیاط و اولویت بازی خواهند کرد. برای آنها در این شرایط اگر در این دیدار گل نزنند بازی به وقت اضافه و پنالتی کشیده می شود. چون هیچ تیمی با ریسک بالا بازی نمی کند.

وی گفت: البته منظورم این نیست که بازی به پنالتی می رود، بلکه ذهنیت مربی اول این است که گل نزنیم و بعد گل بزنیم. بازی می تواند به وقت اضافه برود. زیاد خواهد بود. هرچند امیدوارم بازی بعد از 90 دقیقه قطعی شود.

درخشان در مورد اینکه کدام تیم شانس بیشتری برای پیروزی در این دیدار دارد، گفت: به نظر من شانس پرسپولیس بیشتر است زیرا این تیم با آرامش بیشتری بازی می کند اما استقلالی ها به دلیل عدم کسب نتایج لیگ برتر با استرس بیشتری وارد زمین می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید