هشدار به بازیکنان یحیی و پرسپولیس در خصوص دیدار حذفی جام حذفی

هشدار به بازیکنان یحیی و پرسپولیس در خصوص دیدار حذفی جام حذفی

بهزاد داداش زاده بازیکن قدیمی پرسپولیس درباره اهمیت مسابقات جام حذفی گفت: در کل مسابقات جام حذفی همیشه سختی خود را دارد. هر چند در این دوره از مسابقات تیم های رده های پایین به این مراحل نرسیدند اما به طور کلی این مسابقات همیشه جام معجزه نامیده می شود.

وی ادامه داد: پرسپولیس نباید فکر کند این بازی با سیرجان راحت تر از دربی است، نه! اتفاقا این دیدار سخت تر از دربی است چرا که باخت در این دیدار یک باخت آسان در جام حذفی برای پرسپولیس به همراه خواهد داشت. نباید بازی گل گهر را به این راحتی دست کم بگیریم.

بازیکن سابق پرسپولیس ادامه داد: من هم مثل بقیه خوشحالم که پرسپولیس در دربی پیروز شد اما این خوشحالی فقط باید تا روز دربی در ذهن بازیکنان بماند. از اینجا به بعد باید به بازی های آینده و آینده فکر کنیم. سه بازی مهم در لیگ برتر برای قهرمانی و سه بازی مهم برای قهرمانی در جام حذفی. البته فعلا تمام افکار و ذکر شاگردان یحیی باید مربوط به هدف سیرجان باشد.

داداش زاده با اشاره به تغییرات فنی در راس کادرفنی حریف بعدی پرسپولیس، گفت: قطعا هنوز هم فکر امیر گاله نویی در تیم گل گهر و بازیکنان این تیم وجود دارد، هر چند که سردار نیستند. مربی، کار را ادامه بده که همان برنامه های تاکتیکی را داری. تیمی که 24 هفته با مربی کار کرده است، قطعا در هفته های گذشته با همین روش به کار خود ادامه خواهد داد. همچنین یحیی و شاگردانش حتما بازی های گذشته تیم گل گهر را دیده اند و می دانند که مثلا هفته گذشته این تیم مقابل هواداران چگونه بازی کرد.

وی در ادامه به قدرت هجومی خوب پرسپولیس در هفته های اخیر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: قطعا با گلی که عیسی آل کثیر در دیدار مقابل استقلال به ثمر رساند تاکنون روحیه بالایی کسب کرده اند. از طرفی آمادگی بسیار خوب مهدی ترابی و وحید امیری که پشت خط حمله پرسپولیس هستند، قدرت تهاجمی این تیم را افزایش می دهد.

داداش زاده افزود: قدرت خوب پرسپولیس در خط دفاعی که خوشبختانه به خوبی شناخته شده است. حضور علیرضا بیرانوند در دروازه و زوج موفق مرتضی پورعلیگنجی و گلسیانی باعث شد تا در کنار دفاع کناری، خط دفاعی قدرتمندی در مقابل حریفان داشته باشیم اما باز هم باید گفت جام حذفی بسیار خطرناک است.

وی افزود: جام حذفی جام لحظات است. ممکن است حریف با یک اشتباه و یک لحظه بی دقتی گل بزند و سپس با بستن دفاع کار را تمام کند. پرسپولیس ثابت کرده است که توانایی عبور از هر سدی را دارد. تیمی که سپاهان را در خانه برد قطعا می تواند در این دیدار پیروز شود اما همه اینها تمرکز و دور از غرور شکست استقلال در دربی می خواهد. باز هم می گویم غرور و روحیه یک دربی دیگر تمام شده و باید کنار گذاشته شود. جام حذفی شوخی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید