آخرین اخبار از حاشیه بازی حذفی جام حذفی پرسپولیس

آخرین اخبار از حاشیه بازی حذفی جام حذفی پرسپولیس

کانون هواداران در نامه ای به سازمان لیگ درخواست دیدار پرسپولیس و استقلال نساجی را داشت که با این درخواست موافقت نشد. بر این اساس بازی استقلال و نساجی سوم خرداد و بازی هوادار و پرسپولیس در روز چهارم خرداد برگزار می شود. طبق اعلام سازمان لیگ، برگزاری این دو دیدار مهم در دو روز باعث می شود تا همه اهالی فوتبال از تماشای این دو دیدار لذت ببرند.

نکته مهم دیگر این است که هواداران اصرار دارند که بازی با پرسپولیس به عنوان میزبان باید در ورزشگاه پاز برگزار شود و اگر سازمان لیگ تصمیم بگیرد در ورزشگاه دیگری برگزار شود، از برنامه حذف خواهد شد. به همین دلیل سازمان لیگ در نامه ای به شورای تامین این سوال را مطرح کرده که آیا می تواند این دیدار را در ورزشگاه پاز با حضور تماشاگر برگزار کند یا خیر؟ گفته می شود شورای تامین به سازمان لیگ اعلام کرده مشکلی برای برگزاری این دیدار در ورزشگاه پاز وجود ندارد. سازمان لیگ به زودی اعلام می کند که این دیدار با تماشاگر یا بدون تماشاگر برگزار می شود.

انتقال بازی پیکان و پرسپولیس از ورزشگاه پز به ورزشگاه آزادی سردرگمی های زیادی ایجاد کرده و به نظر می رسد بالاخره بازی هواداران و پرسپولیس در ورزشگاه پاز برگزار می شود، به خصوص اینکه تیم میزبان از بازی در ورزشگاه آزادی خوشحال نیست. . فقط برخلاف پیکان که اعلام کردند مشکلی برای بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید