اخبار مهم در مورد ژاکت کریمی; آخرین اخبار سرمربی جدید استقلال

اخبار مهم در مورد ژاکت کریمی;  آخرین اخبار سرمربی جدید استقلال

بر اساس آخرین اخبار رسیده به باشگاه استقلال، انتخاب سرمربی این تیم پس از برگزاری مجمع عمومی این باشگاه در تاریخ 31 خردادماه تعیین شده است. این توصیه وزارت ورزش و جوانان به باشگاه استقلال است.

وزارت ورزش و جوانان به باشگاه استقلال توصیه کرده است با نظر مثبت همه اعضای هیات مدیره سرمربی جدید خود را انتخاب کند تا بعدا با چالش مواجه نشود. البته تیم فعلی در حال بررسی رزومه مربیان داخلی و خارجی برای همگام شدن با کار است، اما پس از تشکیل مجمع عمومی و انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره، گزینه های فعلی معرفی و در نهایت اعضای جدید تصمیم گیری خواهند کرد. سرمربی بعدی تیم .

ابتدا قرار بود جواد نکونام سرمربی استقلال شود اما در ادامه بحث به حضور یکی دو مربی خارجی در راس کادر فنی این تیم رسید که البته تصمیم نهایی باید گرفته شود. در این مورد ساخته شده است. ممکن است برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در مجمع عمومی باشگاه استقلال تغییر کنند و توصیه وزارت ورزش و جوانان این است که باشگاه استقلال این چند روز صبر کند و با نظر اعضای هیئت مدیره جدید سرمربی جدید انتخاب شود. برای اینکه با مشکل مواجه نشوید

انتخاب سرمربی جدید با نظر مثبت همه اعضای هیئت مدیره به نفع باشگاه استقلال است و این امر باعث ایجاد هماهنگی بین اعضا می شود. اگر الان باشگاه استقلال سرمربی انتخاب کند و بعد از جلسه اعضا عوض شوند و نظر مثبتی به سرمربی جدید نداشته باشند، کار سرمربی در باشگاه استقلال سخت می شود.

البته قرار است توسط حجت کریمی برای مذاکره با گزینه ها آماده شود و نتیجه مذاکرات تا زمان برگزاری مجمع به اعضای جدید هیئت مدیره ارائه شود.

دیدگاهتان را بنویسید