جام جهانی فوتبال گردشگران با ژاکت و شلوار; مهمان VIP فدراسیون در ورزشگاه خلیفه!


ساعت: 08:41
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912540

ایران و انگلیس با حضور ویژه مقامات برکنار شده؛

سفر برخی مدیران فدراسیون فوتبال به قطر حواشی زیادی را در پی داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ جام جهانی فوتبال 2022 پس از ماه ها انتظار و هیجان، دیروز با برگزاری مراسم افتتاحیه تماشایی قبل از دیدار قطر و اکوادور، رسماً در ورزشگاه البیت شهر الخور قطر آغاز شد و جهان تب و تاب فوتبال را در برگرفت. به مدت یک ماه .

فدراسیون های فوتبال هر کشور طبق تصمیم کمیته مسابقات با تیم های ملی خود بازی کنند جام جهانیمی تواند تعدادی مهمان باشد، معمولا از بین مسئولان فدراسیون، مدیران باشگاه ها، اسطوره ها فوتبال از دولت یا برخی از شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی یا اجتماعی دعوت کنید و به آنها فرصت دهید تا در ورزشگاه حضور یابند.

از آنجایی که تعداد این سهمیه ها زیاد نیست و همواره با محدودیت هایی مواجه بوده است، این یک سابقه است که بسیاری از مدیران فدراسیون ها فوتبال برای حضور در ورزشگاه جام جهانی و با تماشای مسابقات تیم ملی از نزدیک آب و آتش راهی کشور مسابقات جهانی می شوند.

در همین راستا شامگاه گذشته خداداد افشاریان، محمدرضا ساکت و بهرام رضائیان; اعضای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال همراه با برخی از روسای هیئت ها فوتبال استان هایی مانند تهران و گیلان و رئیس فعلی و سابق سازمان لیگ فوتبال ایران از طریق فرودگاه بین المللی تهران عازم دوحه شدند.

اگرچه سوالات زیادی درباره علت سفر اعضای هیات مدیره وجود دارد، اما حیدر بهاروند، رئیس سابق سازمان لیگ و یکی از اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال با چه سمت و مسئولیتی برکنار شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تماشای رایگان مسابقات تیم ملی به دوحه اعزام شد. جام جهانی بشین خیلی انتقاد میشه.

هزینه های اعزام مسئولین فدراسیون فوتبال دوحه بدون شک بر عهده فدراسیون خواهد بود اما زمانی که فدراسیون فوتبال در تامین هزینه های اعزام و اسکان خبرنگاران و نمایندگان رسانه ها به جام جهانی او ناتوان است و این موضوع را به وزارتخانه های فرهنگ و رهبری اسلامی و ورزش و جوانان محول کرده است، برای کارمندان سابق خود چگونه هزینه خواهد کرد؟

این همان دستیار دائمی مهدی تاج و یکی از نزدیک ترین افراد حلقه اولیه ریاست فدراسیون است. فوتبال حضور فعال در فدراسیون وجود ندارد فوتبال او به عنوان یک توریست در راه دوحه است فوتبال ایران در جام جهانی بله، قطعا فشار بر تاج و مجموعه فدرال را در افکار عمومی افزایش خواهد داد.

تیم ملی فوتبال ایران در بازی امشب مقابل انگلیس بیش از هر زمان دیگری به حمایت پرشور هواداران ایرانی نیاز دارد، اما فدراسیون تصمیم گرفت از گردشگران غیرمسئول با کت و شلوار دعوت کند که جز بدهی و ضرر برای این درگیری حساس چیزی به ارمغان نیاورده است. فوتبال ایران مهمان خاصی نبود جام جهانی آهسته. تدریجی


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید