اخبار مهم در مورد محموله قرمزها; 5 گزینه مهم را شناسایی کنید

اخبار مهم در مورد محموله قرمزها;  5 گزینه مهم را شناسایی کنید

لیگ قهرمانان اروپا 2022-20 برای منچستریونایتد در مرحله یک هشتم نهایی مقابل اتلتیکو مادرید با شکست به پایان رسید، اما این پایان زودهنگام به این معنا نیست که برای شیاطین سرخ مهم نیست که این تورنمنت مهم سبز را دنبال کنند.

انتظار می رود که باشگاه منچستریونایتد در تابستان پنجره نقل و انتقالات شلوغی را پشت سر بگذارد، زیرا آنها تصمیم دارند برای فصلی بهتر انقلاب کنند. اریک احتمالا فقط روی نیمکت شیطان سرخ خواهد نشست و برخی از ستاره هایی که در اروپا درخشیدند در لیست خرید او قرار خواهند گرفت.

میرر از چند بازیکن در اطراف منچستریونایتد نام برد و گفت که به احتمال زیاد به اولدترافورد خواهند رفت.

داروین نونیس
مهاجم اروگوئه ای در بنفیکا در حال پیشرفت است. داروین که مشتریان زیادی در قاره اروپا دارد، فصل درخشانی را در بنفیکا پشت سر گذاشت و تاکنون 28 گل به ثمر رسانده است که 21 گل آن در لیگ برتر پرتغال بوده و در صدر جدول گلزنان قرار گرفته است. نونیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز مقابل لیورپول گلزنی کرد. او تا سال 2025 قرارداد دارد اما ادعا می شود مشتریانش می توانند با پرداخت 67 میلیون به میلیون رضایت باشگاه پرتغالی را جلب کنند. علاوه بر منچستریونایتد، آرسنال، تاتنهام و نیوکاسل نیز او را زیر نظر دارند.

آرنات دانجوما
وینگر هلندی در بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستریونایتد یک گل به ثمر رساند. 13 گل در 28 بازی این فصل برای دانجوما نشان می دهد که این بال نیز می تواند به خوبی گلزنی کند. او 5 گل در لیگ قهرمانان اروپا برای ویارئال به ثمر رسانده است. دانجوما نگاه ویژه ای به بازیکن سابق بورنموث دارد. با توجه به نامشخص بودن آینده راشفورد و مارسیال و پایان قرارداد کاوانی، دانجوما 25 ساله می تواند گزینه خوبی برای خط آتش شیاطین سرخ باشد.

آنتونیو رودیگر
منچستریونایتد همچنین مشتری مدافع آلمانی چلسی است که تابستان امسال آزاد خواهد شد. مگوایر به خاطر عملکردش مورد انتقاد قرار گرفت و حتی توسط هواداران انگلیسی هو شد. نمی توان انکار کرد که وضعیت دفاع وسط یونایتد خوب نیست. اگرچه تکلیف چلسی مشخص نیست، رودیگر تصمیم به جدایی گرفته است. البته این بازیکن 29 ساله پیشنهادهای بزرگی هم دارد که جدی ترین آنها در حال حاضر از بارسلونا است.

پائو تورس
این ملی پوش اسپانیایی جایگزین خط دفاعی منچستریونایتد خواهد بود. او که فصل گذشته قبل از بهترین بازی ویارئال در فینال لیگ اروپا مقابل منچستریونایتد قرار گرفت، مشتریان بزرگی دارد و مانند رودیگر، بارسلونا-پائو را می خواهد. بازیکنی که در آکادمی ویارئال بزرگ شده بیش از 50 میلیون هزینه خواهد داشت. با این حال او تصمیم ندارد به هیچ پیشنهادی پاسخ مثبت دهد و در صورت وسوسه شدن این پیشنهاد راهی لیگ برتر خواهد شد.

جولیان وایگل
هافبک تیم ملی آلمان شاید پاسخگوی نقاط ضعف خط هافبک منچستریونایتد باشد. او پس از سقوط به دورتموند تصمیم عجیبی گرفت و راهی لیگ برتر پرتغال شد. با این حال مشخص شد که انتخاب بنفیکا برای وایگل منطقی بوده و او به فرم خوب خود بازگشت که منجر به دعوت مجدد به تیم ملی کشورش شد. وایگل 26 ساله در فاز دفاعی نیز بازیکن قابل اعتمادی است و نقش شماره 6 فوق العاده ای را ایفا می کند. او یکی از بازیکنان کلیدی پشت بارسلونا در مرحله گروهی بود.

دیدگاهتان را بنویسید