هیئت ثارالله زنجان یکی از نمونه هایی است که می توانیم / انقلاب اسلامی با نظریه «ما می توانیم» امام راحل همچنان در حال توسعه است.

ساعت: 09:56
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1787314

مدیر جبهه جهانی شباب المقاومه گفت: امروز با قاطعیت می توان گفت که هیئت ثارالله زنجان یکی از مصادیق «ما می توانیم» است و امروز در سطح انقلاب از هیئت گذشت و به هیئت تبدیل شد. سطح تمدن نوین اسلامی».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; حجت الاسلام محمد اسماعیل پورهاوشمی شامگاه پنج شنبه (4 آذر) در اولین همایش بین المللی ذوالفقار حزب الله لبنان شهید سید مصطفی بدرالدین با همکاری جبهه جهانی شباب المکاومه: هیئت سملانی هندجا، معروف انسان “ما می توانیم” و انقلاب اسلامی ایران با این نظریه پیروز شد و توسعه یافت و صادر شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز نیز با همین تئوری در حال پیشرفت است، خاطرنشان کرد: اصل پیروزی انقلاب اسلامی پاسداری مقدس، خیانت و همه مراحل انقلاب اسلامی با نگاه، فرانظریه و معجزه امام خمینی (ره) است.

حجت الاسلام پورهواسیمی با بیان اینکه امروز در عصری هستیم که باید با یک دست چند هندوانه بچینیم، افزود: شخصیت های بزرگی چون شهید عماد مغنیه، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهید حاج قاسم سلیمانی از خود نشان دادند. که می توانیم همزمان در زمینه های مختلف تخصص پیدا کنیم و قدم های بزرگی برداریم.

وی ادامه داد: نمونه ای از این افراد را می توان شهید بدرالدین نامید که به دلیل اینکه یک چهره فوق امنیتی بود امروز با گذشت 5 سال از شهادتش شاهد یادبود او هستیم.

مدیر جبهه جهانی شباب المکاومه با بیان اینکه شهید بدرالدین شخصیتی نظری و عرفانی بود، گفت: این شهید فردی بود که توانست به یکی از چهره های شاخص امنیت نظامی جهان تبدیل شود.

وی گفت: شهید بدرالدین اهل فکر و اندیشه بود و توانست بزرگترین ضربه را به دستگاه امنیتی آمریکا وارد کند و از افرادی بود که با همه مشکلات توانست «امام خمینی» را به جبهه بیاورد.

حجت‌الاسلام پورهاوشیمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز به همه دنیا ثابت کرد که می‌توانیم، گفت:

وی افزود: امروز می توان با قاطعیت گفت که هیئت ثارولا از زنجان یکی از مصادیق «ما می توانیم» است و امروز در سطح انقلابی از هیئت عبور کرد و به هیئتی در سطح تمدن نوین اسلامی تبدیل شد.

به گزارش من نژاد؛ این همایش با حضور آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه زنجان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

دختر شهید بدرالدین در این همایش گفت: درود بر امام خمینی (ره) مردی که انقلاب اسلامی را به ارمغان آورد و آرزوی پیامبران الهی را محقق کرد.

وی افزود: درود بر سید علی خامنه ای، مقام معظم رهبری، سید حسن نصرالله و همه شهدای محور مقاومت و شهدای جبهه مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی و فرمانده جهادگر شهید برالدین. این کنفرانس باشکوه

دختر شهید بدرالدین گفت: تبریک بی پایان به ایران اسلامی و رهبر و ملت ایران به خاطر فداکاری ها و حمایت هایشان در حمایت از مظلومان و آرمان فلسطین.

با اشاره به آیه 23 سوره احزاب (من مؤمنان اهل حق…) کسانی هستند که گرانبهاترین دارایی خود را فدا کردند تا جانی با عزت به ما بدهند، مانند پدرم که سرباز بود. در خط ولایت

وی افزود: سید حسن نصرالله در وصف پدرم گفت: او فرمانده آزادسازی سرزمین پس از گرفتن اسرا بود، شایسته بود، فرمانده در هم شکستن شبکه های مزدوران و تکفیرها بود و فرمانده جبهه مقاومت و هرگز پرچم شکست را برافراشت.

دختر شهید بدرالدین گفت: با پدرم قرارداد می بندم که این راه را ادامه دهیم تا پرچم را به حضرت مهدی (عج) تحویل دهیم و در قدس شریف نماز بخوانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید