مشکل امروز جامعه فاصله گرفتن از راه امام(ره) است/برگزاری مراسم ختم امام خمینی(ره) در حسینی ثارالله(ع)


ساعت: 10:35
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842501

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:

حسین انجم شعاع گفت: در کرمان مراسم یادبود امام راحل روز چهاردهم خرداد ساعت 10 صبح به جای حسینیه ثارالله با حضور حجت الاسلام آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; حسین انجم صبح امروز در نشست خبری سی و سومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) با تسلیت به جان باختگان حادثه آبادان، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) با توجه به شخصیت سیاستمداران و دانشمندان جهان. پس از غیبت او، شخصیت او منحصر به فرد و غیر قابل مقایسه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: امام راحل موفق شد ملتی متشکل از یک گروه پراکنده و کشوری کاملاً متعهد را بسازد و بزرگترین انقلاب قرن را به وجود آورد. این شخص بزرگ در کشور و جهان به محبوبیت و مقامی دست یافت.

وی ادامه داد: در دوران حکومت امام خمینی (ره) صدها هزار نفر جان خود را فدای آرمان های امام راحل کردند و ملت ایران برای ارزش های خود و شخصیت امام راحل ایستادگی کرد و چنین مردی توانست. منبع تغییر باشید.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه امام راحل واقعاً شخصیتی استثنایی و اسطوره ای است، گفت: در عرصه شخصیت، اندیشه، شخصیتی بهتر و بالاتر از امام که همه ابعاد وجودی را دارد و همه ما در قبال جامعه وظیفه داریم، نداریم. و شخصیت او

انجم شعاع تصریح کرد: امام خمینی (ره) از نظر معنوی اهل عبادت و عبودیت بود و خدا را آن گونه که اسلام می گوید عبادت می کرد و امام راحیل در این بعد بنده خدا به تمام معنا بود و به دستورات الهی عمل می کرد. . و همچنین سعی می کرد رضایت خداوند را در زندگی لحاظ کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: بعد دیگر اخلاص ایشان به عنوان امام بود و شخصیت امام راحل به گونه ای بود که تمام تلاش خود را برای انجام کار، اعمال و رفتار خود به کار گرفتند. نام و یاد خدا . . و برای رضای خدا و همیشه دعا می کند.»، توسل، راز و نیاز با خدا، تلاوت قرآن و غیره.

وی گفت: قاطعیت و ناسازگاری امام راحل در بعد باطنی و بیرونی یکی دیگر از ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) است و به دلیل مشکلاتی از اهداف خود دست بردار نبود و خواستار سازش با مستکبران بود.

این مقام مسئول تاکید کرد: ساده زیستی و مردم سالاری امام از دیگر ابعاد شخصیتی ایشان است. امام راحل بر حضور مردم قبل و بعد از انقلاب تاکید داشتند و یکی از مشکلات امروز جامعه ما فاصله گرفتن از راه و سیره امام خمینی(ره) است.

انجم شعاع گفت: به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) برنامه های فرهنگی، هنری، تبلیغی و … برگزار می شود. برنامه اسلام و مسلمین آقای تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: برپایی مراسم در تمامی مساجد در شب و شام رحلت امام خمینی (ره)، اجرای علمی، فرهنگی، کتابخوانی، مسابقات ورزشی و مراسم در فرهنگسراهای کرمان از دیگر برنامه ها است. بازداشت، محافل انس به قرآن مراجعه می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید