تیم های عربی خیلی جلوتر از ایرانی ها هستند / ما نمی توانیم بازیکنان و ستاره های خارجی را جذب کنیم

زمان: 00:04
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776625

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من فکر می کنم تیم های عربی نیز با توجه به هزینه هایی که برای جذب بازیکن و ستاره متحمل می شوند از ایرانی ها بسیار جلوتر هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست سه بر صفر مقابل الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما از نتیجه بسیار ناراحت هستیم. قبل از صحبت در مورد بحث فنی از طرفداران عذرخواهی می کنیم. من مسئول این بازی و این نتیجه هستم. از همه هواداران اینجا عذرخواهی می کنم.

وی افزود: ما مقابل تیم خوبی بازی کردیم. گل هایی که به ثمر رساندیم زمانی بود که توپ را در اختیار داشتیم و نمی توانستیم از پرس پرس حریف خارج شویم. تیم الهلال وقتی توپ را از حریف می گیرد بسیار خطرناک است. ما در این باره به بازیکنان هشدار داده بودیم اما مقابل تیم خوب و شایسته ای بازی کردیم. کار سختی مقابل تیم الهلال و هوادارانش بود ، در حالی که ما مشکلات زیادی داریم و باید حل می شد. من نمی خواهم در مورد مشکلات اینجا صحبت کنم ، اما ما از نتیجه ناراحت هستیم. زمانی که یک امتیاز عقب بودیم و بازی را متعادل می کردیم می توانستیم گلزنی کنیم ، اما از فرصت ها به خوبی استفاده نکردیم و در تصمیم گیری مشکل داشتیم.

سرمربی تیم پرسپولیس با بیان اینکه تیمش از قفل دفاعی خود بیرون نیامده است گفت: شیفت های ما هجومی بود و سعی کردیم بازی را از حریف بگیریم اما الهلال از نظر دفاعی و پرس تیم قدرتمندی بود. به “ما نتوانستیم فضا را بگیریم و پاس دهیم. ما تحت فشار حریف قرار داشتیم. عملکرد ما در نیمه دوم با مشکلاتی که داشتیم می توانست بهتر از این باشد. در هر صورت ، ما تمام تعویض هایی را که می توانستیم انجام دهیم انجام دادیم. در مرحله حمله ، اما نه ما موفق شدیم در موقعیتی قرار بگیریم و موقعیتی را بدست آوریم. ما در این مورد مشکل داشتیم و فکر می کنم این به دلیل دفاع محکم حریف بود. الهلال در ارسال توپ و ضد حمله نیز خطرناک بود و من فکر می کنم الهلال از نظر فوتبال حریف قدرتمندی بود و برای ما سخت بود.

گل محمدی در پاسخ به این سوال گفت: “تغییرات زیادی در مقایسه با سال گذشته داشتیم.” پرسپولیس امسال نتوانست به فینال برسد و فکر می کنید تیم های سعودی قوی تر شده اند؟ هر فصل مشکلات جدیدی به تیم ما اضافه می شود. نمی خواهم زیاد در این مورد صحبت کنم ، اما شرایطی که تیم ما همیشه بعد از آسیا یا قبل از آسیا دارد ، عجیب و باورنکردنی است. شاید اگر برای شما توضیح دهم ، باور نکنید. من فکر می کنم تیم های عربی از نظر هزینه هایی که برای جذب بازیکن و ستاره متحمل می شوند از ایرانی ها بسیار جلوتر هستند. از طرفی شرایطی برای تیم ما در ایران وجود دارد که نمی توانیم بازیکنان و ستاره های خارجی را جذب کنیم. این برای تیم ما آزاردهنده است. من نمی خواهم بهانه بیاورم ، اما از نظر امکانات و رقابت شرایط نابرابر بین تیم ما و سایر تیم ها وجود دارد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید