باخت برایم مهم نیست و از تیم والیبال جوانان نتیجه نمی‌خواهیم/ باید به بالاترین سطح آسیا برسیم.


ساعت: 13:19
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879586

رئیس فدراسیون والیبال گفت: هدف فدراسیون والیبال این است که تیم های اصلی دختر ایران به مسابقات جهانی راه پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در حاشیه آخرین جلسه تمرینی تیم والیبال جوانان بانوان گفت: این مهم است که به خودت ایمان داشته باشی که می توانی؛ این مهم است. حریفان شما معجزه نمی کنند و غیرعادی نیستند، شما می توانید هر حریفی را شکست دهید. در لیگ ملت ها تیم ما می خواست، ما فقط از تجربه برزیل بردیم و باختیم. تیمی که در لهستان حضور دارد یک تیم 60 درصدی است و می تواند در جام جهانی به 100 درصد برسد.

او گفت: بازیکنان ما اولین تجربه خود را داشتند اما به خودشان ایمان داشتند، توانستند و این را نشان دادند. بازیکنان ما مقابل تیم های بزرگ پیروز شدند. اصلا کار نمایشی انجام نده و برای تیم بازی کن. هنر این است که از ذهن و هوش خود استفاده کنید، زیرا اکثر تیم ها از هوش خود استفاده می کنند.

این داور در مورد انتظارات فدراسیون از این تیم گفت: من علاقه ای به باخت ندارم و از تیم نتیجه نمی خواهیم. شما مقابل تیم هایی بازی خواهید کرد که با تجربه و از نظر بدنی آماده هستند. اگر می خواهید برای کارتان دستمزد بگیرید، باید یک تیم باشید، با هم بازی کنید و از بازی لذت ببرید. از بازی خود لذت ببرید و با خوشحالی بازی کنید. تا آخرین نقطه مبارزه کن مهم نیست به چه نتیجه ای می رسی، فقط تا آخرین نقطه بجنگ.

وی درباره سیاست کلی فدراسیون توضیح داد: تیم های باتجربه به جنگ و بازی ادامه می دهند حتی اگر امتیازی از دست بدهند. سیاست کلی فدراسیون این است که زمینه رشد شما را فراهم کند، قدردان تلاش و مجاهدت شما هستیم. آنچه مردم از شما انتظار دارند این است که عملکرد خوبی داشته باشید، مجانی بازی نکنید و از حریف خود نترسید. اگر می خواهی پیروز میدان شوی باید با روحیه جنگندگی حتی مقابل حریفان قدرتمندت بازی کنی اما توانایی هایت بالاست و مطمئنم اگر بخواهی می توانی نتیجه خوبی بگیری.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان گفت: تیم جوانان را برای یک بازی تدارکاتی به ایتالیا اعزام کردیم و امیدواریم با توجه به آینده ای که برای والیبال بانوان داریم راه نوجوانان و جوانان هموار شود و داشته باشیم. تعداد بیشتری از این بازیکنان در تیم ملی بزرگسالان “هدف فدراسیون والیبال ورود دختران ایرانی به مسابقات جهانی است. رسیدن به قله آسیا برای ما مهم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید