شبکه های مجازی را نمی بینم و برایم مهم نیستند/ بعد از بازی باید تماشاگرانمان را به ورزشگاه بیاوریم!

ساعت: 17:53
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797646

بوکسورهای آلومینیومی از همان دقیقه اول از کلمات مبتذل استفاده کردند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در حال صحبت با مدیران باشگاه هستم تا وارد دیدار بعدی لیدرهایمان در ورزشگاه شویم. اگر بازی ها بدون تماشاگر باشد، پنج یا شش نفر می توانند شرکت کنند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش مقابل آلومینیوم در اراک گفت: کل بازی خوب و پرنشاطی بود. بازی را به بهترین شکل کنترل کردیم اما متاسفانه در میانه موقعیت حریف به گل رسیدیم و دو امتیاز مهم را از دست دادیم. آنها توپ را کنترل کردند، اما گل نزدند. مهم این بود که تسلیم آلومینیوم نشویم. فکر نمی کنم آلومینیوم در نیمه دوم جایگاهی داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اعتراضش به داور در پایان بازی گفت: من جلوی داور اعتراض نکردم و خسته نباشید گفتم. جو ورزشگاه جالب نبود. در حوزه کاری من نیست اما نمی دانم بازی با تماشاگر بود یا نه. احمق ها برای یک دقیقه از کلمات مبتذل استفاده کردند. فضای زیبا و اسپرتی نبود. آلومینیوم باشگاه خوبی است و مردم اراک این تیم را دوست دارند اما داور تحت تاثیر برخی رفتارها قرار می گیرد.

مجیدی ادامه داد: ترجیح می دهم در مورد داوری صحبت نکنم. قضاوت داور خوب بود اما جو خوبی در ورزشگاه وجود نداشت. در پایان بازی نمی دانم این همه آدم از کجا آمده اند. زشت است فوتبال عرب از الفاظ رکیک استفاده کند. نمی دانم این جزو قوانین فوتبالی آنهاست یا نه، اما باید بگویم جایی برای رفتن در رختکن نداشتم. درست زمانی که من به کنفرانس آمدم، بیش از 500 نفر حضور داشتند. اگر مسابقه بدون تماشاگر باشد این افراد نباید در ورزشگاه باشند!

او گفت: “حالا پشت سر من بیا و ببین چگونه به رختکن بروم.” اینها چه جایگاهی دارند و اینجا چه می کنند؟! هر دو تیم برای پیروزی تلاش کردند اما متاسفانه برد را با تساوی عوض کردیم. تنها چیزی که بحث برانگیز بود، جو بسیار بد استادیوم بود. در بالا از یک کلمه در دقیقه استفاده می کردند. هوادار اراکی یک بار تحت تاثیر بازی چیزی گفته و کسی نیست که تذکر بدهد. از یک دقیقه تا نود هر چه می خواستند گفتند. در حال صحبت با مدیران باشگاه هستم تا برای بازی بعدی لیدرهایمان را به ورزشگاه بیاورند. اگر بازی ها بدون تماشاگر باشد، پنج یا شش نفر می توانند شرکت کنند!

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه برخی در فضای مجازی معتقدند استقلالی ها به تازگی از خود دفاع کرده اند، توضیح داد: لطفا در این مورد صحبت نکنید. کدام کانال چنین گفتگوهایی را انجام می دهد؟ طرف در خانه اش می نشیند و نظر می دهد. اگر نظر شماست جواب شما را خواهم داد. من به احترام شما به عنوان یک روزنامه نگار احترام می گذارم. طرف در خانه او می نشیند، یک کانال ایجاد می کند و نظر می دهد. با کانال مجازی چه کنیم؟ من و تو لازم نیست اینها را بخوانیم. این یک نقطه ضعف است. این نشان می دهد که بازی تمام شده است و شما در حال تماشای کانال های هواداران هستید که آنها چه می گویند. من و کادرم تصمیم می گیریم چگونه بازی کنیم. بازی های زیادی برگزار شد، خوب بازی نکردیم و گفتیم خوب نیستیم. من شبکه های مجازی را نمی بینم و برایم مهم نیستند.

مجیدی افزود: در ابتدای صحبتم گفتم گل خوردیم اما باید گفت بازی در اراک سخت است چون آلومینیوم تیم خوبی است. یک خبرنگار در مورد مالکیت توپ صحبت می کند، اما به من بگویید حریف کجاست. ما یک بار فرصت نکردیم و نمی دانم چطور می گویید آنها شانس داشتند؟! سعی کردیم بازی را حفظ کنیم و در موقعیت نیمه و نیمه به گل رسیدیم. ما زمان را تلف کرده ایم که یک مشکل است و باید آن را برطرف کنیم.

مجیدی در واکنش به این سوال که کل بازی تحت تاثیر پنالتی استقلال قرار گرفت، گفت: طبیعی بود که وقتی گل می زدیم سعی می کردیم آن را حفظ کنیم اما در وقت های تلف شده برد را از دست دادیم. من هنوز پنالتی را ندیده ام و باید ببینم. در بسیاری از مسابقات داور صددرصد پنالتی ما را اعلام نکرد. یک نفر روی نیمکت من اعتراضی نمی کند و حرفی نمی زند اما در تیم های دیگر شاهد جو عجیبی هستیم.

وی با بیان اینکه چرا کیفیت مسابقات لیگ برتر اینقدر پایین است، اذعان داشت: فاصله تیم ها نزدیک است و حساسیت مسابقات باعث می شود تیم ها بیشتر به دنبال نتیجه باشند تا بازی های زیبا. فوتبال جهان نیز از همین اصول پیروی می کند. من با شما موافقم که بازی ها جذاب و زیبا نیستند اما فکر می کنم بازی ها در نیم فصل دوم جذابیت بیشتری داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد رودی زستد گفت: از رودی راضی هستم و او عالی بازی می کند، از زحمات همه بازیکنانم تشکر می کنم و از آنها راضی هستم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید