پزشکان: در قانون چیزی نمی بینم که مانع ورود زنان به ورزشگاه شود/ نتیجه رفتار ما افزایش خالکوبی است.

پزشکان: در قانون چیزی نمی بینم که مانع ورود زنان به ورزشگاه شود/ نتیجه رفتار ما افزایش خالکوبی است.

روز جدید : پیام این نوع نگرش نسبت به زنان این است که همه مشتری ها برای کنسرت تتلو پیدا می شوند، این فرهنگ و رفتار تتلو نیست که آنها را جذب می کند، بلکه اصرار بر نگرشی است که اینجا با آنها داریم.
نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به اتفاقات مشهد و بحث حضور زنان در ورزشگاه گفت: روند فعلی و رفتاری که انجام می دهند خود به خود عده ای را در مقابل انقلاب، اسلام و دین دچار مشکل می کند. وقتی زنان می توانند در همه تجمعات اعم از مسجد و دانشگاه حضور یابند، اما ما اجازه ورود به استادیوم را نمی دهیم، بلیت فروختن و اجازه ورود ندادن به آنها و سپس برخورد با آنها کار اشتباهی است، که اینطور نیست. منطقی

مسعود پزشکیان با بیان اینکه ورود زنان به ورزشگاه ها غیرقانونی است، گفت: باید از این اقوام شریعت مطالبه شود اما من در شرع و قانون چیزی نمی بینم که اجازه ورود زنان به این مکان ها را ندهد. همه ملاحظاتی که آقایان مد نظر دارند قابل توجه و اجازه حضور است. هیچ دلیلی برای جلوگیری از حضور زنان در همه مکان هایی که می توانند حضور داشته باشند وجود ندارد.

وی تاکید کرد: به هر حال برخی نمی خواهند این اتفاق در جامعه بیفتد و می خواهند تفکر و تفکر بسته خود را در جامعه تحمیل کنند و این روش را نمی توان معکوس کرد مگر با نگاه و پیام اجتماعی، یعنی جامعه باید به صدای او را بلندتر کند.» صدای آنها را بشنوید، آنها با برخورد با زنان صدای خود را در جامعه به گوش می‌رسانند و زنان باید صدای آنها را به گونه‌ای دیگر بشنوند.

پزشکان می‌گویند: پیام این نوع برخورد با زنان این است که همه مراجعان برای کنسرت تتلو پیدا می‌شوند. وقتی افراد خودمان را قبول نداریم و با آنها لجبازی می کنیم، عده ای مشتری سرسخت افرادی می شوند که در مورد محتوای فکری یا پیام موسیقایی حرفی برای گفتن ندارند و در واقع نتیجه رفتار ما رشد خالکوبی است.

دیدگاهتان را بنویسید