من خودم را در رئال مادرید می بینم. من چیزی از ناواس کم ندارم / باید اتفاقات بدی برایم می افتاد


ساعت: 12:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1816022

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خودم را در رئال مادرید می بینم و فکر نمی کنم چیزی کمتر از کیلور ناواس داشته باشم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران درباره سال 1400 گفت: امسال خیلی پیشرفت کردم و واقعا سال خوبی برای من بود. من فکر می کنم ما انسان ها همیشه دو انتخاب داریم. یا به جنبه مثبت چیزها نگاه کنید یا مثل اکثر مردم به سمت منفی بروید و ناسپاس باشید، اما من همیشه شکرگزار بوده ام.

او با اشاره به علاقه اش به این مرکز فوتبال اسپانیا گفت: من خودم را در رئال مادرید می بینم و فکر نمی کنم چیزی کمتر از یک کیلو حالت تهوع داشته باشم که او هم آن را پشت سر گذاشت و به آنجا رسید. من هم می توانم، اما اکنون تلاشم این است که بازی به بازی و روز به روز پیشرفت کنم.

عابدزاده درباره آزارهایی که در ایران متحمل شده است، گفت: نمی توانم بگویم که مورد آزار و اذیت قرار گرفته ام. اگر این اتفاقات نمی افتاد و همه چیز خوب بود و راه برایم باز بود، هرگز نمی توانستم دقیقاً بفهمم چه می خواهم. این اتفاقات باید می افتاد.

دروازه بان ملی پوش درباره شباهتش به پدرش گفت: من خیلی آرام هستم و حتی در بازی های بزرگ هم از بقیه آرامتر هستم. شاید بزرگ شدن با احمدرضا چیزهایی به من داد اما هرکسی شخصیت متفاوتی دارد. پدرم واقعا دروازه بان بی نقصی بود و شخصیت او باعث شد در قلب و ذهن او بماند. من به داشتن پدری مثل او افتخار می کنم که خیلی چیزها به من آموخت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید